TurboKnut skrev:Det er den svarte med glassfiberpanseret - som alltid har vært en "ikke registrerbar" bil, bl.a pga den høye effekten den har.
Dessuten så er det nok en av de første (3) bilene som overhodet har vært til kontroll hos biltilsynet..... 
De to andre har jeg registrert for JapanAuto uten problemer, samt at en Supra har blitt registrert i Sverige....
jeg har selv settpå/prøvd den overnevnte bil.hva som har blitt sagt og og ikke om bilen vet ikke jeg,alle har vel sine versoner.
men bilen var "godt brukt" og den var ombygt til singelturbo og kjørte med 1,3 i ladetrykk,men bilen gikk ikke bedre enn en tilnermet original bil.
prisen var jo grei i hvis man kunne fortalt hva det var av spec på bilen,men ingen på japan auto kunne svare på hva som var gjort med den aktuelle bilen,og DET er for dårlig når men skal selge en vare.
just my 5 cents
http://www.big-wheels.no
92 mazda miata 396 rwhp lhd
94 nissan rps180 med rb26dett
94 nissan skyline r32gtr mines lhd (700hk)
o8 mercedes vito kvite skilt
98 Hydrolift f23 350mpi