jei har et problem med bilen jei får ikke opp tryke de går under 0.5 åg de skal ver 0.7 å når de kommer på litt under 0.5 så jukser bilen åg røyker noe felt va kan de ver??
Da er det nok på tide med ny turbo kan jeg tenke meg...Hvis det lukter litt "gammel sierra" når du gir på så er det nok turboen som tar kvelden snart
- 2006 Lexus IS 220d
x 1998 Nissan 200sx s14a
x 1991 Toyota Mr2 2,0 GTi
x 1993 Honda Accord 2,0 Ex
Gud må ha vært råner. Hvorfor tror du han skapte trær med samme form som Wonder Baums??
de lukter ikke slede de blei bare sånt plutseli ite jei sjifta dunp den har ikke røykt noe før når jei jir gass når turbotryke ikke går leger så får je den motor lampen opp
Og, skriv skikkelig norsk på forumet! Da er det større sjangs for at folk gidder å svare på posten din når de slipper å lese posten din 4-5 ganger før det er mulig å forstå hva det egentlig er du prøver å fortelle
Ellers, fjern dumpventilen og se om det blir bedre da. Det er godt mulig at ventilen lekker mye luft når trykket blir for høyt.
- Kristian - grunnlegger ts-ogn (tidligere mr2-ogn)
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet
Du sier dette skjedde etter at du skiftet dump ventil? har du sjekket at den ikke leker? i festet mellom selve ventilen og røret.. Dette skjedde med min, det kom ut luft her når turboen ladet, så bilen gikk mye dårligere enn den skulle.. samtidig gikk den ujevnt på tomgang.. Var bare å sette inn en pakning slik at det ble tett. Kan jo være verd å sjekke