Fikk min nye spiller i posten i dag, så jeg dro rett bort til Bilxtra for å finne en iso-overgang...Fant en jeg trodde passet, så jeg dro hjem for å begynne å montere...Men når jeg fikk ut orginalstereoen så fant jeg ut at jeg hadde helt feil iso-kontakt...Jeg dro tilbake til bilxtra, fikk igjen pengene å dro videre for å finne en annen sjappe som kanskje kunne ha det...Så jeg dro ned til en bilstereobutikk på Helsfyr (husker ikke hva den heter) De pleier å ha god greie på anlegg...Der fikk jeg beskjed om at det ikke finnes iso overgang til Mr2 Mk2. Han sa at jeg måtte bytte ut alle høytalerkabler å strømkabler å alt for å få det til å fungere...Jeg veit jo at flere her på forumet har byttet ut orginalspillern sin med en enkel din spiller, så jeg spurte han om det ville funke hvis jeg klipte å skjøtet kablene...Han svarte at da ville bare noen høytalere virke...Jeg trodde ikke helt på han, så jeg dro bort til Oslo Bilstereo på Kalbakken for å høre hva de hadde å si...Han sa også at det ikke fantes noe overgang til bilen min, men at det lett kunne bygges av dem (men det ville seff koste en del)
Hva gjør jeg da...??? Har sett på ledningsnettet til stereoen, men skjønner egentlig ikke noen ting...Veit liksom ikke hva som går hvor...
Noen tips, noen som har greid å få tak i en iso overgang??
Hva gjør jeg da...??? Har sett på ledningsnettet til stereoen, men skjønner egentlig ikke noen ting...Veit liksom ikke hva som går hvor...
Noen tips, noen som har greid å få tak i en iso overgang??
- 2006 Lexus IS 220d
x 1998 Nissan 200sx s14a
x 1991 Toyota Mr2 2,0 GTi
x 1993 Honda Accord 2,0 Ex
Gud må ha vært råner. Hvorfor tror du han skapte trær med samme form som Wonder Baums??
x 1998 Nissan 200sx s14a
x 1991 Toyota Mr2 2,0 GTi
x 1993 Honda Accord 2,0 Ex
Gud må ha vært råner. Hvorfor tror du han skapte trær med samme form som Wonder Baums??