Vipern skrev:Regner med du først prøver å selge den igjennom ts-ogn ja? 
Jeg la den ut for salg i år, litt halv-hjertet bare. Hadde egentlig ikke lyst til å selge den, men så hadde det også gjort seg med litt cash. Ble bare annonsert på noen få forum, og autodb...For så å bli tatt av igjen, fordi jeg valgte å ikke selge alikevel. Hjalp meg selv med å ta den besluttelsen, gjennom å bestille mer deler
Når den annonseres neste gang så blir den nok annonsert her, autodb, og motorbørsen samtidig. Og de som håper jeg kommer til å senke prisen på h.b.o 250.00kr kommer til å bli skuffet, for det vil være prisen neste år også. Målet for vinteren er å få lakkert felgene jeg har, eller bytte til nye 19" felger. Bytte støtfangeren forann til noe litt mer hissig (valget står mellom 2 japanske produsenter nå, som begge er grise dyre). Bytte speilene, og lakkere litt diverse deler. Ett hvert verdi tap som noen vil argumentere for at bilen har i løpet av ett år, blir nok kompensert av de xx.000kr som vil bli brukt på bilen i løpet av vinteren.
Men, alt er bare spekulasjoner enda. Hvem vet hvordan neste år blir? Og alt er til salgs, hele tiden, uansett, for riktig pris. Hadde noen kommet nå og sagt "Jeg tar den for 255.000kr" så hadde jeg nok solgt den.