TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjøpe MR2 MK1

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#125757  av andre 1

hmmm da har vi forskjelig mening angående dette !!! jeg synes bilen understyrer veldig og snurrer lettere en mange andre biler med bakhjulstrekk .. mye kommer av at den har midtmontert motor og den korte hjulavstanden..uansett så er det like greit å la bilen stå om vinteren grunnet veisalt!

#125759  av Amund

Larsarus skrev:Heisan!
Må få takke de som har tatt seg tid til å svare meg så langt.
Dette med å kjøpe en slik bil er noe jeg bare vurderer foreløpig. (Har bare prøvd MK3, og sittet i en MK2. MK3'en er for dyr, og MK2 er liksom ikke ikke det jeg er ute etter. (No offence) :wink:
Dersom noen i bergen ville vist meg sin MK1, ville det vert veldig greit! (send meg en pm)

Virker som morsomme biler, men til daglig bruk...? Blir jo istedet for den jeg har allerede, så hvordan er de på eventuelt vinterføre? ser jo ikke mye snø her i Bergen, :D men det forekommer!
Har sett litt på finn og tilsvarende steder, og ser jo ut til at man kan få greie vogner for 40k.
hehe, kan jo se på min da... men den går ikke akkurat nå.. :roll:

40kg vekt framme i bilen på vinterføre, og den kjører fra alt! eneste problemet er faktisk i nedoverbakker, men de venner du deg fort til! har ALDRI hatt bedre bil på vinterføre, og de inkluderer boble!