Ivar skrev:Bygg om til supercharged MK1! 
Motoren passer rett inn.
Det er ikke helt korrekt da,er litt mer arbeid enn plug and play....
cisum skrev:Noen som vet hvordan det er å turbokonvertere en agze-motor???
Vet ikke så mye om det,bortsett fra at en kar her har gjort det(i mk1)...Han er med i eikås videoen som ligger på media.har tlf hans om du seriøst vurderer dette.
proson skrev:
Da får du vel ca samme effektøkning som hvis du skulle kjøpt ny motor med kompressor (145 HK). Bare 100 ganger lettere jobb
Og billigere
Så kan du bruke mer tid og penger på felger interiør og anlegg heller!
Om man først kjøper 4agze motor,så må man da ha 170hk`en.
proson skrev:Da går det jo an å kjøpe en 89 modell 4age, og bygge om med turbo. Men hvordan er det egentlig å montere turbo på 4age? Er vel ytterst få som har gjort det
På tide at noen prøver 
Går et par 4age`er med turbo her,blant annet en på jobben som har gjort det.Den han på jobben bygde i var kjørt 100000 før han monterte mener jeg,og om jeg ikke husker helt feil så gikk den til over 200000 før den røk.Og det var pga at det ble trykket stilt alt for høyt.