TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Japsetreff 2005 pÃ¥ Rudskogen 21 August!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#126434  av Anders gullstein

Og enda litt til...
Vedlegg
Utemøte 219.jpg
Utemøte 219.jpg (91.46 kiB) Vist 1087 ganger
Utemøte 223.jpg
Utemøte 223.jpg (100.18 kiB) Vist 1081 ganger
Utemøte 228.jpg
Utemøte 228.jpg (130.98 kiB) Vist 1080 ganger
Utemøte 231.jpg
Utemøte 231.jpg (86.91 kiB) Vist 1085 ganger

#126435  av Dalan

Magne: Hvordan hang du på mot den blå civic'n med handlevogn-vinge og karbonpanser?

Æsj, jeg vil ikke være fattig student med minimalt i pengepungen når jeg ser sånne bilder... :?

#126437  av Anders gullstein

og det er ikke slutt enda....
Vedlegg
Utemøte 209.jpg
Utemøte 209.jpg (108.25 kiB) Vist 1085 ganger
Utemøte 181.jpg
Utemøte 181.jpg (90.45 kiB) Vist 1087 ganger
Utemøte 188.jpg
Utemøte 188.jpg (91.36 kiB) Vist 1092 ganger
Utemøte 212.jpg
Utemøte 212.jpg (93.4 kiB) Vist 1091 ganger

#126438  av Anders gullstein

Dalan skrev:Magne: Hvordan hang du på mot den blå civic'n med handlevogn-vinge og karbonpanser?

Æsj, jeg vil ikke være fattig student med minimalt i pengepungen når jeg ser sånne bilder... :?

Kjenner godt til den fattig student følelsen ja :wink:

#126464  av Magne

Dalan skrev:Magne: Hvordan hang du på mot den blå civic'n med handlevogn-vinge og karbonpanser?

Den blå jeg ligger bak på et av bildene tidligere her... Vel den måtte slippe meg forbi den og gitt... jeg pressa og pressa ;) Dekkene er nå meget slitt fant jeg ut idag... hehe

#126466  av BrennaRacing

Magne: Spesiell lyd du har når du gir på...Kul :D Åssen effektanlegg har du??

Så det kom en sky med blårøyk nesten hver gang du gira å tråkka gassen i bånn igjen :(

#126480  av Dalan

Magne skrev:

Den blå jeg ligger bak på et av bildene tidligere her... Vel den måtte slippe meg forbi den og gitt... jeg pressa og pressa ;) Dekkene er nå meget slitt fant jeg ut idag... hehe
Den er herfra nemlig, kult at den måtte slippe deg forbi :D

#126496  av Arne rebel

En fin måte å tilbringe Søndagen på 8) Var litt spent denne dagen da Christian(mk2) skulle lufte bilen etter nesten 1,5år med skruing. Bilen gikk bra, og fører fikk horn i løpet av dagen... Fikk selv ikke kjørt så mye da en "skims" som holder gearoverføringen til gearkassen røyk, noe som medførte litt skruing...Som vanlig var det mange Ts-ogn folk som hadde møtt opp. Etter å ha byttet/modifisert endeleddene liker jeg bilen mere og mere. Tok noen tider etter å ha filmet innenfra bilen, og beste runden var 1:14.70 med vanlige gatedekk. Sikla veldig på den racing inspirerte aw11en fra Trondheim, det var slik en skulle bygd bil 8)

#126549  av mk1 black limited

Ble imponert over nivået på Toyota-førerne blant alle de andre på treffet, mye bra og effektiv kjøring. Den røde T-sporten (Kai Magne?) gikk særdeles bra, flott lyd i den også. Fikk tittet litt på bilen din, Arne, sykt bygg du har utført der...:-) Hadde nesten glemt at du også hadde flyttet over interiøret, sprøtt å se 'live'.

Magne: Det var du som lånte dekktrykkmåler og slikt av meg, ikke sant? I såfall - du kjører så det holder! ;-) Har et videoklipp av deg rett etter at du passerer meg på slutten av langsiden, der du legger igjen et par brede striper i asfalten i svingen...:-)

Video kommer!

#126559  av kaimagne

Neste prosjekt blir definitivt å skaffe seg gateslicks, og kanskje noen justerbare dempere, litt mere senking, kraftigere bremser osv osv...
Men egentlig skal jeg jo selge bilen... :roll:

Ellers la også jeg merke til at Toyota-kjørerne kjørte veldig fornuftig og fort, kontra disse 200-folka med slåddene sine...
:wink:

Edit: Slenger ut noen bilder som jeg tok!
Vedlegg
Kristian (CelicaTurbo) i depotet, og Christian på depotstrekka!
Kristian (CelicaTurbo) i depotet, og Christian på depotstrekka!
IMG_2306.JPG (198.75 kiB) Vist 1082 ganger
2fastgt4 igjen - mange bilder av han!
2fastgt4 igjen - mange bilder av han!
IMG_2300.JPG (132.16 kiB) Vist 1090 ganger
2fastgt4 i fint driv på depotstrekka!
2fastgt4 i fint driv på depotstrekka!
IMG_2297.JPG (121.18 kiB) Vist 1076 ganger
Neemi ypper seg litt...
Neemi ypper seg litt...
IMG_2296.JPG (221.46 kiB) Vist 1098 ganger
2fastgt4 kjører litt 2fast...
2fastgt4 kjører litt 2fast...
IMG_2288.JPG (121.02 kiB) Vist 1085 ganger

#126573  av kaimagne

Et par bilder til...
Vedlegg
Arne slik vi kjenner han - smilende, med litt verktøy i neven... ;)
Arne slik vi kjenner han - smilende, med litt verktøy i neven... ;)
IMG_2305.JPG (150.17 kiB) Vist 1081 ganger
Sjeldent syn... Arne skrur på bilen sin... Bare kameramontering denne gangen da!
Sjeldent syn... Arne skrur på bilen sin... Bare kameramontering denne gangen da!
IMG_2304.JPG (122.34 kiB) Vist 1081 ganger

#126582  av hmhaga

Lå bak CelicaTurbo (trur eg) en runde, så han er festet på film (44 Mb) :D
http://hans-mah.home.online.no/download ... hmhaga.zip

Filmen er jo ganske kjedelig ellers, da bilen går på skinner med R-dekk.

#126583  av kaimagne

#126586  av Magne

BrennaRacing skrev:Magne: Spesiell lyd du har når du gir på...Kul :D Åssen effektanlegg har du??

Så det kom en sky med blårøyk nesten hver gang du gira å tråkka gassen i bånn igjen :(
Jeg har et såkalt "tapsanlegg".. hehe. Det gir nok ikke mye effekt men lyd er det masser av.. (fikk 98dB av 100dB lovlige på teknisk den dagen...) Det er laget av Svendsen Eksos. Har også raka røret isteden for katta.

Og ja motoren min er IKKE bra nå... Den må ut før jeg veit videre hva som har skjedd. Kan hende den er helt hærpa... :(

Dalan skrev: Den er herfra nemlig, kult at den måtte slippe deg forbi :D
Den gikk bra på rett strekka, tok meg der.. Men det var ikke nok til å holde meg borte i svinga.. Jeg så foresten oppi motor rommet til den der... MYE bling bling pusse pusse faktor oppi der.
mk1 black limited skrev: Magne: Det var du som lånte dekktrykkmåler og slikt av meg, ikke sant? I såfall - du kjører så det holder! ;-) Har et videoklipp av deg rett etter at du passerer meg på slutten av langsiden, der du legger igjen et par brede striper i asfalten i svingen...:-)

Video kommer!
Det var meg ja! Takk for lånet igjen du! Det hjalp på grepet men inner slitasjen blei jeg aldri kvitt... :? Den videoen må jeg ha! Har så lite video av meg selv i 3 pers... Skal bli gøy å se. :D

#126603  av Ninjamannen78

Noen som så hvordan det gikk med gammelbilen min? YZ regga supra mkiv tt svart stock utseende??
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8