Og enda litt til...
Vedlegg
Toyota MR2 1986
Toyota Avensis 1,6 2006
Subaru Impreza 2,0 GX 2004
Toyota Avensis 1,6 2006
Subaru Impreza 2,0 GX 2004
Dalan skrev:Magne: Hvordan hang du på mot den blå civic'n med handlevogn-vinge og karbonpanser?
Æsj, jeg vil ikke være fattig student med minimalt i pengepungen når jeg ser sånne bilder...
Dalan skrev:Magne: Hvordan hang du på mot den blå civic'n med handlevogn-vinge og karbonpanser?Den blå jeg ligger bak på et av bildene tidligere her... Vel den måtte slippe meg forbi den og gitt... jeg pressa og pressa
Æsj, jeg vil ikke være fattig student med minimalt i pengepungen når jeg ser sånne bilder...
Magne skrev:Den er herfra nemlig, kult at den måtte slippe deg forbiDalan skrev:Magne: Hvordan hang du på mot den blå civic'n med handlevogn-vinge og karbonpanser?Den blå jeg ligger bak på et av bildene tidligere her... Vel den måtte slippe meg forbi den og gitt... jeg pressa og pressa
Æsj, jeg vil ikke være fattig student med minimalt i pengepungen når jeg ser sånne bilder...Dekkene er nå meget slitt fant jeg ut idag... hehe
BrennaRacing skrev:Magne: Spesiell lyd du har når du gir på...KulJeg har et såkalt "tapsanlegg".. hehe. Det gir nok ikke mye effekt men lyd er det masser av.. (fikk 98dB av 100dB lovlige på teknisk den dagen...) Det er laget av Svendsen Eksos. Har også raka røret isteden for katta.Åssen effektanlegg har du??
Så det kom en sky med blårøyk nesten hver gang du gira å tråkka gassen i bånn igjen
Dalan skrev: Den er herfra nemlig, kult at den måtte slippe deg forbiDen gikk bra på rett strekka, tok meg der.. Men det var ikke nok til å holde meg borte i svinga.. Jeg så foresten oppi motor rommet til den der... MYE bling bling pusse pusse faktor oppi der.
mk1 black limited skrev: Magne: Det var du som lånte dekktrykkmåler og slikt av meg, ikke sant? I såfall - du kjører så det holder!Det var meg ja! Takk for lånet igjen du! Det hjalp på grepet men inner slitasjen blei jeg aldri kvitt...Har et videoklipp av deg rett etter at du passerer meg på slutten av langsiden, der du legger igjen et par brede striper i asfalten i svingen...
Video kommer!