TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mulig Ã¥ fÃ¥ tak i denne? TRD DECAL

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #128097  av w00t

Hei, jeg bydde på ett decal som dette på e-bay men så fjærna selgeren det plutselig:S bare MÅ ha ett.. må være likt.. hvor kan jeg få tak i det?
Vedlegg
a6_1_b.jpg
a6_1_b.jpg (8.47 kiB) Vist 1546 ganger

#128145  av kaimagne

Du kan jo laste ned en logo herfra (http://www.brandsoftheworld.com/search/ ... 1&text=trd) og få laget en sticker. Men å finne en sånn en i metallformat er nok ikke lett...
 #128167  av kake

w00t skrev:Hei, jeg bydde på ett decal som dette på e-bay men så fjærna selgeren det plutselig:S bare MÅ ha ett.. må være likt.. hvor kan jeg få tak i det?
Ikke kjøp dette, kvaliteten = 0. Jeg kjøpte et for noen få $. Det er bedre å tegne et på pc'en selv og printe det ut faktisk :wink:
 #128241  av w00t

kake skrev:
w00t skrev:Hei, jeg bydde på ett decal som dette på e-bay men så fjærna selgeren det plutselig:S bare MÅ ha ett.. må være likt.. hvor kan jeg få tak i det?
Ikke kjøp dette, kvaliteten = 0. Jeg kjøpte et for noen få $. Det er bedre å tegne et på pc'en selv og printe det ut faktisk :wink:
ååå :( lyst på en sånn i metall.. ikke sticker :P det er det eneste som skal "røpe" at bilen kanskje er litt trimma.. :)

#128249  av kaimagne

Da foreslår jeg at du støper den sjøl, lager mal, freser ut, og støper i armert glassfibersparkel... Så maler/lakkerer du det i de farger du selv vil ha. Morsomt prosjekt for deg det tenker jeg! :)

Eller du kan krype til korset, laste ned logoer, designer og får det laga på et reklamebyrå. Koster sikkert maks en hundrelapp å få det printa ut i diskret størrelse...

#128316  av w00t

kaimagne skrev:Da foreslår jeg at du støper den sjøl, lager mal, freser ut, og støper i armert glassfibersparkel... Så maler/lakkerer du det i de farger du selv vil ha. Morsomt prosjekt for deg det tenker jeg! :)

Eller du kan krype til korset, laste ned logoer, designer og får det laga på et reklamebyrå. Koster sikkert maks en hundrelapp å få det printa ut i diskret størrelse...
jeg får prøve da:D

#128358  av Maverick

Jeg har en sånn bak på bagasjelokket mitt .. men den fulgte bilen så jeg aner ikke hvordan du får tak i den ;)

#128369  av w00t

Maverick skrev:Jeg har en sånn bak på bagasjelokket mitt .. men den fulgte bilen så jeg aner ikke hvordan du får tak i den ;)
Dem er tøffe.. ble små sjalu nå :P

#128433  av Magne_F

http://www.mrs-passion.com har forskjellige TRD emblem. Fant ikke noen som var helt like det du spurte etter, men du kan jo ta en titt.

#128492  av w00t

Takk for linken:D men fant ikke no der :( de firkanta blir for kjedelige

#128948  av BrennaRacing

Mener jeg har sett sånne på ebay

#129057  av Ã¸xseth

w00t skrev:
Maverick skrev:Jeg har en sånn bak på bagasjelokket mitt .. men den fulgte bilen så jeg aner ikke hvordan du får tak i den ;)

du får bare ta turen opp til maverick en natt mens han sover og rappe det fra bilen hans.

#129246  av w00t

øxseth skrev:
w00t skrev:

du får bare ta turen opp til maverick en natt mens han sover og rappe det fra bilen hans.
Vurderer det :P