Hei, jeg bydde på ett decal som dette på e-bay men så fjærna selgeren det plutselig:S bare MÅ ha ett.. må være likt.. hvor kan jeg få tak i det?
w00t skrev:Hei, jeg bydde på ett decal som dette på e-bay men så fjærna selgeren det plutselig:S bare MÅ ha ett.. må være likt.. hvor kan jeg få tak i det?Ikke kjøp dette, kvaliteten = 0. Jeg kjøpte et for noen få $. Det er bedre å tegne et på pc'en selv og printe det ut faktisk
kake skrev:åååw00t skrev:Hei, jeg bydde på ett decal som dette på e-bay men så fjærna selgeren det plutselig:S bare MÅ ha ett.. må være likt.. hvor kan jeg få tak i det?Ikke kjøp dette, kvaliteten = 0. Jeg kjøpte et for noen få $. Det er bedre å tegne et på pc'en selv og printe det ut faktisk
kaimagne skrev:Da foreslår jeg at du støper den sjøl, lager mal, freser ut, og støper i armert glassfibersparkel... Så maler/lakkerer du det i de farger du selv vil ha. Morsomt prosjekt for deg det tenker jeg!jeg får prøve da:D
Eller du kan krype til korset, laste ned logoer, designer og får det laga på et reklamebyrå. Koster sikkert maks en hundrelapp å få det printa ut i diskret størrelse...
w00t skrev:Maverick skrev:Jeg har en sånn bak på bagasjelokket mitt .. men den fulgte bilen så jeg aner ikke hvordan du får tak i denDem er tøffe.. ble små sjalu nå
øxseth skrev:Vurderer detw00t skrev:Maverick skrev:Jeg har en sånn bak på bagasjelokket mitt .. men den fulgte bilen så jeg aner ikke hvordan du får tak i denDem er tøffe.. ble små sjalu nå
du får bare ta turen opp til maverick en natt mens han sover og rappe det fra bilen hans.