Første delen av eksosanlegget ditt, fra turbo og ned langs motoren, derav kalt downpipe.
Vet ikke om man bruker det spesielt mye på sugemotorer, der manifoilen gjerne går ned langs motoren isteden
CelicaTurbo skrev:blueman; til info så skriv et skikkelig emnetekst neste gang, ikke bare ett ord som emnetekst men noe som faktisk beskriver innholdet i posten. Da med ref til forumets regler ( http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?p=98709#98709 ) og for ikke å snakke om med ref til mine uttallige rettelser de siste ukene hvor jeg har rettet folk mot de regleneDen er grei du
Biggen skrev:Akruratt...... Drit kult!!! Blir fart og spennign av det....Har ikke bestilt enda holder enda på og krangler om prsi![]()
Jeg holder på å bytte i fra S3-GE (GTI) til en S3-GTE (turbo). Men det er desverre bare en 2.gen.....![]()
Men, men bedre enn ingen ting.....![]()
Regner med at du har bestil et "rearcut" (klip), og ikke bare motoren?
Biggen skrev:Da vil du heller ikke få levert vraket til huggung, da de krever kvitering for betalt moms. Så da får du grave den ned i hagen eller noe.....Hehe Neida jeg tenkte nu jeg skulle betale momos... Huff jeg gleder meg til og komme i gang