TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Snart stÃ¥r det en MR2 i gÃ¥rden! *Oppdatert!!*

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#128746  av 94CelicaGT

Zepticon skrev:
BrennaRacing skrev:åja...du fikk en til å lage det ja...Hadde vært fint om du hadde funnet nummeret...Dyrt eller??

Men hva sier politiet hvis du blir stoppet med det a??
Om han er heldig... ingenting... Om han er uheldig... I buret for dokumentforfalskning...
blir man stoppa i teknisk av bilvransynet med liteskilt så er det avskilting på stedet man ikke har "originalskiltet" liggende i bilen..jeg hadde det på en gatebil som var bygd for treff og fikk da laget et profft liteskilt..ble stoppa i teknisk og de henta tanga med en gang..hadde heldigvis originalskiltet baki og sa at jeg ikke visste at det var ulovlig :P

#128815  av Ace

Veit at det er et firma vegg i vegg med TG-bil i drammen som holder på med skilt-design som mekker skilt slik man måtte ønske det .... Var en kompis som spesial bestilte skilt derfra iaff.. Husker ikke helt navnet men var noe "bla bla skiltdesign bla bla" :lol:

Hadde lite skilt tidligere men biltilsynet tok det :cry:

#128944  av BrennaRacing

Fredrik skrev:Da har jeg fått henta og omregisrert bilen! :D

Tok litt tid pga et par mangler på EU-kontrollen, men nå er den uten feil..
Kommer nok ikke til å sitta her så mye de neste dagene, så vi snakkes :wink:

:twisted: :twisted:
Grattis da.....Bilder??

#128951  av Fredrik

Foreløpig blir det ikke no bilder, da jeg bare har kamera på mobilen og de bildene blir ikke bra nok ;)

#129153  av Fredrik

Da har jeg fått kjørt litt og må si at bilen virkelig overrasker meg!
Har kjørt på våt og tørr asfalt og jeg trudde ærlig talt at bilen skulle sleppe MYYE før når det var vått.. Dekka har jo litt å si de også selvfølgelig (245/35-17 bak).. Uansett så sitter det bra på veien! Å MORO er det!! :twisted:

De to gangene jeg har fått bilen til å slippe måtte jeg provosere ganske mye selv... Fikk også en liten introduksjon av "slegge-effekten" og den er skummel (nei, det blei ingen skader ;))! :)

Stolene er jo helt nydelig å sitta i.. Midtkonsollen/armlene har en helt perfekt høyde for meg..

Angrer overhodet ikke for type bil jeg har valgt! 8)

Tut og kjør!

#129162  av Dalan

Grattis med grombil! :)
Fredrik skrev:Midtkonsollen/armlene har en helt perfekt høyde for meg..
Ah, midtkonsollen/armlenet er noe av det jeg syns er best med hele bilen (kall meg gjerne rar.. :P)

#129197  av mr_2

Da er nok jeg også rar :D
Kombinasjonen av armlenet og den korte girspaken,er noe av det jeg setter mest pris på med bilen.
Slipper liksom å fomle etter "spettet" i gulvet :lol: