TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• mulig kjøp av mr2 mk1

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#129380  av TOYPARTS

TheStig skrev:problemer og atter problemer. Ettermontert turbo er svineri
ja huff, kom med en god grunn om hvorfor, og i tillegg kommer du med et forslag til hvordan det kan fungere, slik det blir skrevet her så er det jo skikkelig gjort, og hva er da problemet???
 #129386  av Amund

sindrejl skrev:
GT_rider skrev:
sindrejl skrev:
kjøp min til 30k og kjøp en motor med kompressor til 15k :) Får du en bil i mye bedre stand enn det rusthølet på bildet der samt masse guffe :D ;)
Åssen kan du si at den der bilen der er ett rusthøl?? Vet du noe om den som du vil dele med den mulige kjøper her??
Skulle ikke være noe større problem med turbo enn med kompressor, gøy ide å turbomate en mk1 :)

Er vel nok å se på sideskjørtene det.. samt rett bak bakdekkene hvor alle mk1 ruster. samtidig er også bilen lavere bak enn foran.. weird. Er også noe som er etterpåsatt eller et eller annet.. litt merkelig å bakre del av sideskjørtene sorte mens resten er sort.. og noe mangler på bakfangeren, men jeg klarer ikke sette fingeren på hva det er... skvettlappene kanskje bare.. nei vet ikke jeg.
Tror du må se litt nermere etter. De svarte foran bakdekkene er orginale mud-flaps. har slike på min bil også, er ikka alle mk1 som er levert med de ultrastygge sideskjørtet heller må du huske :wink:
Mangler ingenting bak heller, bortsett frå at de ikke er skvett lapper på den.
At den er lavere bak enn fremme kan ha med den ekstra vekten turbo og sånt har. eller rett og slett nye fjærer foran. Litt dårlige bilder til å uttale seg om rust, så siden jeg ikke har sett bilen "live" skal jeg ikke uttale meg om de.

#129405  av sindrejl

herregud les mer hva jeg har skrevet da ffs

#129406  av sindrejl

har forresten mud flapsa selv, men dem er i bilens farge :P

#129412  av andre 1

Den er god sindre!! venter på tlf av han som skal kjøpe min ,skulle ringe senere i dag .om salget går i boks så blir det kjøp av enten mk1 med kompresor eller turbo! jeg ser heller ikke problemet med å kjøpe en bil med ettermontert turbo så sant at det er gjort ordentlig!!! problemet mitt er at jeg ikke kjenner noe til han fyren annet en en 20min lang tlf samtale,er redd for å bli lurt i og med at mine kunskaper om motor er relativt begrenset .... så om noe har relevant info om den bilen så hadde jeg satt stor pris på det :D

#129413  av sindrejl

andre 1 skrev:Den er god sindre!! venter på tlf av han som skal kjøpe min ,skulle ringe senere i dag .om salget går i boks så blir det kjøp av enten mk1 med kompresor eller turbo! jeg ser heller ikke problemet med å kjøpe en bil med ettermontert turbo så sant at det er gjort ordentlig!!! problemet mitt er at jeg ikke kjenner noe til han fyren annet en en 20min lang tlf samtale,er redd for å bli lurt i og med at mine kunskaper om motor er relativt begrenset .... så om noe har relevant info om den bilen så hadde jeg satt stor pris på det :D
bodde han langt unna trondheim?

#129419  av andre 1

det vet jeg ikke !! får opp terminalen7 7080 heimdal når jeg søker i gule sider ... Ellers så har jeg fått litt nermere specs på deler . det er en turbo fra en 300zx kjøleren kom fra en 200sx , ellers så er det stempler fra en 4agze om jeg forsto riktig ,rådene er orginale men var brosjet opp ?? allt av lager er byttet og eksos utløpet var portet.. han sa også at han hadde litt problemer med teningen måtte vist nok kjøre den opp en del ,så data sprut var og foretrekke....

#129424  av sindrejl

andre 1 skrev:det vet jeg ikke !! får opp terminalen7 7080 heimdal når jeg søker i gule sider ... Ellers så har jeg fått litt nermere specs på deler . det er en turbo fra en 300zx kjøleren kom fra en 200sx , ellers så er det stempler fra en 4agze om jeg forsto riktig ,rådene er orginale men var brosjet opp ?? allt av lager er byttet og eksos utløpet var portet.. han sa også at han hadde litt problemer med teningen måtte vist nok kjøre den opp en del ,så data sprut var og foretrekke....
okei.. merkelig adresse :P Du får spørre om hvor han bor så kan jeg titte på bilen for deg..

#129554  av andre 1

fikk mld fra han med bilen nå , han bor i orkdal 55km fra tr.heim . så om du har mulighet til å ta en titt på den så hadde det vært helt sjef...

#129605  av sindrejl

andre 1 skrev:fikk mld fra han med bilen nå , han bor i orkdal 55km fra tr.heim . så om du har mulighet til å ta en titt på den så hadde det vært helt sjef...
ble litt lenger enn hva jeg har tid til for øyeblikket iallefall :( Jobber en god del serru

#129619  av Mr2Nyter'n;p

Hvor er Orkdal henn nå a? Kunne tatt meg en tur innom når jeg skal til Trondheim for å fikse litt diverse.. :)

#129621  av sindrejl

Mr2Nyter'n;p skrev:Hvor er Orkdal henn nå a? Kunne tatt meg en tur innom når jeg skal til Trondheim for å fikse litt diverse.. :)
aner ikke HVOR i orkdal han bor, men orkanger ligger iallefall en times kjøring vest for trondheim :) orkdal er derifra og nedover en laaaaaaang dal :)

#129626  av andre 1

Mr2Nyter'n;p skrev:Hvor er Orkdal henn nå a? Kunne tatt meg en tur innom når jeg skal til Trondheim for å fikse litt diverse.. :)
hadde vært helt topp det!!! kan du ikke sende meg en pm før du skal til tr.heim ..

#129627  av Mr2Nyter'n;p

Will do.. Hvis ting ordner seg med pæng i dag, regner jeg med å ta turen i morra eller på Torsdag, hvis ikke blir det nok ikke før på Lørdagen :)

#129628  av andre 1

den er god :D