TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mulig leie av Rudskogen eller VÃ¥ler en gang neste Ã¥r??

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#133136  av Magne_F

Jeg kan være enig i at det ble noe uheldig at det ble sendt to E-poster samtidig, men det skyldes virkelig en tilfeldighet og at i allefall undertegnede ble nyskjerrig på hva dette kunne koste. Dersom Rudskogen oppfatter det som useriøst at noen sender en prisforespørsel, så har de litt å lære om kundebehandling. ;-) Videre ble E-posten signert i eget navn, så jeg tror ikke at noen av oss har svertet klubbens navn og rykte. Men takk for prisinformasjonen.

#133137  av jsun

CelicaTurbo skrev:det er en god ide å gjennomføre det der, men alvorlig talt, skal dere knytte klubbens navn til arrangementet er det viktig at forespørselen fremtrer som ganske seriøst. Jeg tviler på at Rudskogen tar amatører spesiellt alvorlig og når da to personer annet enn trådstarter på eget iniativ sender hver sin epost med prisforespørsel til Rudskogen. Ting bør være litt mer planlagt enn som så og skal slike ting arrangeres er det viktig at vi fremstår som en samlet, planlagt og godt styrt klubb :roll: Dvs, sett opp en gruppe som skal jobbe med prosjektet og fordele ansvar før man begynner å sende slike forspørsler.. ;)

Prisen for en hel dag innenfor sommerhalvåret blir nok i området 25-30.000 så det trengs en 50-70 førere for at det skal lønne seg om man ikke skal basere seg på publikum..
Beklager den useriøse fremtoningen, jeg står for den. Men jeg ønsker å få en banepris, ikke en pris for ett helt treff, reff japsetreffet. Men en pris for oss, selv om jeg jeg skriver at 200SX er innterresert. Kunne vært moro for TS-OGN og tatt noen runder innen et tidsrom.
Sist redigert av jsun den 22 sep 2005 19:03, redigert 1 gang totalt.

#133141  av jsun

Jeg trykker på andre knapper jeg, så vi får se :wink:

#133142  av 2fastgt4

er klar for ett treff til jeg :twisted:

#133175  av Gjertsen

Vi har jo vært innom vinter kjøring på rudskogen før også! Husker GT4CS nevnte dette i en post for en stund siden!

Dette kunne jo vært virkelig morro.
vi vet jo alle at det er temmelig STOR forskjell på tørr/våt asfalt kontra snø/is!

Jeg trur det kunne blitt morro med kjøring på snø/is på banen.
De fleste vil vel ikke la drivverk og dekk svi hele tiden ved tørr asfalt og bånngass i svingene for å loggre litt!

Bilene har ikke godt av det.

men når jeg ser på en annen ting! "bil er en bruksting, koster bare penger" ;) hehe

Men jeg er interisert i evt banekjøring. vil da tru at jeg har bil til det om det blir i vinter eller 2006 vår/sommer/høst!
Beste hadde vært en søndag for er mange som jobber fredager og lørdager!
jo fler, jo bedre!! :)

#133212  av Kjelliken

8) her ser jeg har fått litt fyr i folk hehe..

Som Celicaturbo sier bør vi samle en liten gjeng som skal styre med dette men det vil jo være greit og få endel tilbakemeldinger som vi har fått her og det var vel det jeg først og fremst var ute etter.

Se hvilken respons jeg fikk på innlegget.

Så er spørsmålet hvem vil være med i en eventuelt komitee osv.

Viktigst og få litt gang i det hele. Min tanke på når vi vil leie er vel neste år som er interesang fordi mesteparten av os ikke har mer fritid til overs for ett slikt treff i år.

Jeg ser for meg et landstreff i sør med bankjøring Lørdagen og en cruising søndagen hvor folk kan allerede fredagen komme seg til en felles camping eller noe.
Kansje også en sånn vårmønstring eller noe i den duren.. bare litt sånn brain storming fra min side.. :wink:

#133223  av Fredrik

Høres interesant ut detta, ja! Så jeg blir med..

Men sier meg enig med CelicaTurbo..

#133231  av Christian

Kjelliken : Vi prata jo endel om dette på gatebil, og jeg blir gjerne med for å arrangere dette :) Kan ikke de som gjerne vil få til dette melde seg her, så kan celicaturbo opprette en ny tråd for de som er med i styringsgruppen...? (Og den gruppe blir bindende, så de som ikke står løpet ut kan ganske enkelt la være å melde sin interesse :? )

Så tar vi en konkret undersøkelse på hvilke klubber og diverse som blir med. Prisen er uansett såpass stiv at dette må planlegges nøye.

#133256  av Kjelliken

:D helt enig Christian jeg er iallefall med..
siden jeg startet tråden må jeg jo være med og avslutte også hehe :wink:

#133264  av Magne_F

Dersom noen skulle være interessert. Prisliste for Rudskogen. Se attachment.
Vedlegg
(15 kiB) Lastet ned 233 ganger

#133267  av kennethx

legg merke til:

01.11. - 01.04, 50 % rabatt

snow meet anyone? :D

#133281  av Mani@c

Heisann.

Nå har det seg slik at jeg har jobbet en del med Harald Huysman som driver HH Racing nede på rudskogen. Jeg snakket kjapt med ham nettopp, men fikk ikke noe endelig svar. Jeg ringer igjen på mandag for å høre om han har mulighet til å få leid banen til en rimelig penge. Nå er det ikke dem som står for baneutleie, men for utleie av gokarter og BMW'er som er banerigget. Men ettersom de holder til der så kan de kanskje påvirke prisen litt.

Jeg ringer tilbake mandag og legger ut svaret jeg får i denne tråden...

-- Kjør forsiktig -- ;)

#133350  av jsun

Magne_F skrev:Dersom noen skulle være interessert. Prisliste for Rudskogen. Se attachment.
Fikk samme xls. fil jeg og, det kunne jo vært interressant med et "snow" møte kanskje?? Kanskje jeg stiller med en 2005 A8 4.0 TDI Q til en breisladd på snøen!! (en kompis av meg har denne) sikkert interressert, noen som ypper med 650NM... hmm ja 1900Kg bil ja :wink:
Bra tilbakemeldinger i alle fall :D
Legger til Avtalene.
Sist redigert av jsun den 23 sep 2005 19:10, redigert 3 ganger totalt.

#133354  av Mr2Nyter'n;p

Stiller opp hvis det blir et snø-treff :!: :D

#133364  av jsun

Undersøker nå, hva som evt. er ledig til vinterkjøring.
Gir tilbakemelding så fort jeg hører noe.