TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nyinnkjøpt celica gti 1990! div spørsmÃ¥l

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#134410  av Rømmling

oleb skrev:
Har fått bestilt ny høyre drivknute fra verksted. Prioriterer dette foran de klunkelydene bak. Får heller se om jeg får tatt en NAF-test e.l. for å finne ut hva det er.
Hvor har u bestilt fra og hvilken pris
har u bestilt hel aksling eller? har u fått tak i bare ytre drivledd med abs på?

#134415  av Kaizern

oleb skrev:Jepp, det var meg! Jeg la merke til bilen din.
Er det du som har lagt meg til i msn? Du får gi meg et pip neste gang du er logget på!
:)
- Ole B
Jepp, la deg til MSN ja :lol:

De klunkelydene bak er jeg nesten helt sikker på er slitte foringer, var samme lydene på min bil når jeg kjøpte den...

Hadde også problemer med en "klakk-klakk" lyd, dette var utrolig nok senterbolten som hadde løsnet, ingen anelse om hvordan den har løsnet... Menne var inne på tanken at det var drivknuten som var gåen, men heldigivis ikke :lol:

Hvis du vil, så kan jeg høre med en kompis som er utdannet mekaniker, til å ta en titt.... Han kan sikkert også hjelpe deg med reperasjoner for en rimeligere penge, menne det er noe jeg må undersøke først da :lol: Kan ikke love at han har tid :lol:

#134418  av oleb

[/quote]

Hvor har u bestilt fra og hvilken pris
har u bestilt hel aksling eller? har u fått tak i bare ytre drivledd med abs på?[/quote]

Tok bilen på lokalt verksted, og lot de ordne det. Regner med at de har bestilt rett :?

"Hvis du vil, så kan jeg høre med en kompis som er utdannet mekaniker, til å ta en titt.... Han kan sikkert også hjelpe deg med reperasjoner for en rimeligere penge, menne det er noe jeg må undersøke først da Kan ikke love at han har tid"

Hadde vært supert!! :D
Står uten jobb for øyeblikket, og er ikke interessert i å betale penger jeg ikke har til rådyre verksted! ;)