Har som nevnt i en annen tråd fått fingra på en st205, så da synes jeg det er rett og rimelig jeg lager en prosjekttråd om den også!
Her kommer første oppdatering:
Har idag nettopp bestillt apexi filter fra takakaira og må derfor også såklart ha en oil breether, ellers så har ikke bilen noen form for original oljetrykk og oljetemp måler så det må nesten fikses så da klinte jeg også inn ENDA en turbo trykk måler. (Med denne blir det tre i bilen)
Siden bilen står i sju stein pga kamhjul som må byttes har jeg ikke fått montert dette ennå, men har noen bilder her, MORE WILL COME.
* Oljepuster fra ebay.com
* Custom A-Stople Podholder fra gaugepods.com
* Oljetrykk, oljetemp og boostmåler i merket Autogauges fra Maskinagentur
Her kommer første oppdatering:
Har idag nettopp bestillt apexi filter fra takakaira og må derfor også såklart ha en oil breether, ellers så har ikke bilen noen form for original oljetrykk og oljetemp måler så det må nesten fikses så da klinte jeg også inn ENDA en turbo trykk måler. (Med denne blir det tre i bilen)
Siden bilen står i sju stein pga kamhjul som må byttes har jeg ikke fått montert dette ennå, men har noen bilder her, MORE WILL COME.
* Oljepuster fra ebay.com
* Custom A-Stople Podholder fra gaugepods.com
* Oljetrykk, oljetemp og boostmåler i merket Autogauges fra Maskinagentur
Vedlegg
86' Celica(X), 86' Mr2(X), 96' GT4(X), 94' Supra(X), 97' Mr2(X), 92' Rx7 (ReX), 01' Mx5 (X), 00' S2000 (X), 97' GSR (X), 96' R33 (X), 04' EVO 8 (X), 01' IS200 & 96' Chaser
Tempe Dekkservice AS, www.tempedekk.no
Et hav av felger og dekk til gode priser
Tempe Dekkservice AS, www.tempedekk.no
Et hav av felger og dekk til gode priser