TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Autofil til drammen. torsdag 29.09.05

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#135007  av FireFox

Bombe at skylinen blei med :?

#135120  av @lpher

FireFox skrev:Bombe at skylinen blei med :?
SÃ¥nn er det bestandig med Autofil... Hvor mange Supras har de fks testet...eller i det hele tatt nevnt...i bladet eller tv-programmet?

#135143  av lexusmann

Syns også det er merkelig...en rå mk4 burde jo være selskreven syns nå jeg... :)

#135170  av Larsen

De viste et ti senkunder glipp av en orginal mr2 en gang...

#135179  av ina

det var jo noen med toyota som ble intervjuet da... ikke dårlig bare det da... :lol:

#135210  av Larsen

De hoppet glatt over firefox sin bil da... Sier litt

#135223  av FireFox

haha, syntes det var bra jeg.. trakk meg litt unna da de kom bort til bilene. :oops:, men fortsatt litt rart da.. at han gikk bort til den orginale med en gang. Eller kansje ikke.. Ina satt jo i bilen :D Jenter i sportsbiler er jo alltids en slager ;)
Vedlegg
DSCN4398.sized.jpg
DSCN4398.sized.jpg (31.23 kiB) Vist 914 ganger

#138649  av densortecelicaen

da var intervjuet mitt gjort etter det som var i drammen.. de tok turen hjem til meg de.. FAKTISK :shock: vel vel.. artig det da.. litt flaut å titte i kameraet syntes jeg men.. :roll:

#141289  av pkgrette

hmm vill bare si at det er steinar med skylinen har lagt utrolig mange timer i bilen og ja den går noe helt sykt , utenfor mekonomen i drammen en kveld dro den et par rundinger og det gikk fort.. og trur han har rundt 1000hk i den nå.. må legge penger og masse arbeidstimer skal det bli bra . syns denna svarte celican var grom men har ikke halvparten av hva skylinen var/er.

#141542  av FireFox

pkgrette skrev:hmm vill bare si at det er steinar med skylinen har lagt utrolig mange timer i bilen og ja den går noe helt sykt , utenfor mekonomen i drammen en kveld dro den et par rundinger og det gikk fort.. og trur han har rundt 1000hk i den nå.. må legge penger og masse arbeidstimer skal det bli bra . syns denna svarte celican var grom men har ikke halvparten av hva skylinen var/er.
Men tingen er den, at uansett om skylinen hadde vært dønn orginal, så hadde den blitt med :?
Tror ikke Jan erik liker Supra jeg assa

#141598  av @lpher

FireFox skrev: Tror ikke Jan erik liker Supra jeg assa
Trodde bestandig det jeg også..men jeg kan herved avkrefte det...da han så ut til å storkose seg bak rattet på min Supra i går ihvertfall :D "næh...seee....en Supra jo!!! "hihihi" :D

Så om Autofil er Supra-fiendtlig så er det andre krefter innad som bremser ser det ut til...og ikke Jan-Erik sjøl :)
Sist redigert av @lpher den 09 nov 2005 18:52, redigert 1 gang totalt.

#141599  av Larsen

hvis du har penger er det ikke vanskelig å lage en showcar. Det er da må presser det lille man har av økonomi og arbeid i bilen som faktisk har noe de skulle ha sagt!

Beste var han fyren som stod ved siden av den gamle civicen. Han skrøt så j... ble kvalm :x

#142508  av densortecelicaen

pkgrette skrev:hmm vill bare si at det er steinar med skylinen har lagt utrolig mange timer i bilen og ja den går noe helt sykt , utenfor mekonomen i drammen en kveld dro den et par rundinger og det gikk fort.. og trur han har rundt 1000hk i den nå.. må legge penger og masse arbeidstimer skal det bli bra . syns denna svarte celican var grom men har ikke halvparten av hva skylinen var/er.
den er nok ikke halvparten engang.. men i en alder av 23 år så syntes jeg ikke jeg har fått det til så værst jeg med tanke på elektrikkerlønn, ikke no verksted. eller generelt dårlig med kunnskaper om bil når jeg kjøpte bilen orginal for to år siden.

#142510  av Zepticon

Det er sånn det skal gjøres... Av prinsipp liker jeg ikke showcars som er bygget bare for å brife. Respekt kommer av at man har bygget og strevd selv. Ikke bare betalt en masse og fått bilen tilbake stylet og tunet.
Sist redigert av Zepticon den 16 nov 2005 22:47, redigert 1 gang totalt.

#142549  av cameleon

Ut ifra de bilene som har kommet med hittill, så kan jeg godt forstå hvorfor de har velget akkurat de bilene. vi snakker ikke om biler som er blodstylet og orginal motormessig o.l, men biler som faktisk er ekstremt gjennomført hele veien, med både styling, motor, interiør, understell m.m

De bilene som jan erik nevnte da vi var her i trondheim var ikke biler som kun hadde fete felger, styling og senka m.m, men biler som faktisk hadde noe hinnsides til motor også. Du kan jo ta markus sin bil som et eksempel da. den er jo ekstrem både motormessig og eksteriørmessig. De bilene som ble tatt ut her i trondheim var jo også temmelig ekstreme biler. veldig gjennomført var de også.