TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 2000 celica m/bodykit, 8.5x19", senket, solfilm, karbon +++

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#143185  av Zepticon

celicat23 skrev:Glemt å nevne det her, så får kanskje si det til de som ikke har fått det med seg: BILEN ER SOLGT!!!

Ikke min mer. Fikk i dag beskjed at den var shinet opp og låst vekk for vinteren. Varmer godt på de riktige stedene og høre at den blir tatt vare på.

Jeg har nå kjøpt noe sølvfarget med sort skinn interiør som er bremset til 216hk. Desverre (?) er det nazi stål, og ikke riskoker. Får den i løpet av uka. Broooooom *whoo-tssscccch* Broooom *whooo-tsssch* gøy. gøy. gøy. Og kostet "bare" dobbelt så mye som hva jeg hadde satt som maks grense for å bruke :roll: Selvkontroll, hva er egentlig det for noe tull :?:
Hvorfor holde oss på pinebenken så lenge... Har jo lyst å vite hva den heldige bilen er slaks merke og modell?

#143188  av celicat23

Zepticon skrev:
celicat23 skrev:Glemt å nevne det her, så får kanskje si det til de som ikke har fått det med seg: BILEN ER SOLGT!!!

Ikke min mer. Fikk i dag beskjed at den var shinet opp og låst vekk for vinteren. Varmer godt på de riktige stedene og høre at den blir tatt vare på.

Jeg har nå kjøpt noe sølvfarget med sort skinn interiør som er bremset til 216hk. Desverre (?) er det nazi stål, og ikke riskoker. Får den i løpet av uka. Broooooom *whoo-tssscccch* Broooom *whooo-tsssch* gøy. gøy. gøy. Og kostet "bare" dobbelt så mye som hva jeg hadde satt som maks grense for å bruke :roll: Selvkontroll, hva er egentlig det for noe tull :?:
Hvorfor holde oss på pinebenken så lenge... Har jo lyst å vite hva den heldige bilen er slaks merke og modell?
Skal skrive under på papirer og slikt i morgen, samtidig som elcon skal bruke lengst mulig tid på å få fingeren ut av ett sted (mindre hjelpsom gjeng finner man bare hos forsikringsselskapene). Men så fort den står i garasjen hos meg så skal du få vite.

Uansett, vi kan ta det ett annet sted. Denne tråden burde stenges av en moderator nå - da bilen ikke er min lengre og da finnes det ikke så mye mer saklig jeg kan si om den i denne tråden.

#143191  av CelicaTurbo

stengt på oppfordring siden bilen er solgt ;)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7