passer diffen fra en 6mt supra ev. hvor mye må jeg ha fra manuel utgaven stikkaksler/mellomaksel???

Usikker på hva du må skifte...
et_casey skrev:Du må ha diffen, og den ene stikk akslingen(venstre trur æ) åsså må du ha driv akslingen.stikkaksling?
et_casey skrev:jau, stikkaksling.åååh du tenker på hubben som står i diffen du, nja, jeg har liggende 2 foskjellige differ, en original fra tt eurospec og en som er en del mindre, uten kjøling og mye mindre hus, jeg formoder at den enten kommer fra NA eller automat, uansett så passer den rett på uten å bruke noe annet en komplett hus, jeg har prøvd det og kjørt med den, der også er hubbene forskjellige. jeg sier ikke at det er feil det som du skriver, men at enten er det det ellers så passer na diffen rett i uten modding, grunnen til at jeg ikke hvet hva de kommer fra er at jeg kjøpte de 2 fra en kar som hadde de liggende, men jeg vet ikke hva de stammer fra. De er iallefall ikke lik til tt europsec.
Manuell Diffen er større på den ene siden og lengere enn automat diffen. Derfor må man ha ny Driv og venstre stikkaskling.
NAGIK-RACING skrev: det som er problemet er jo at det er tillegsutstyr med sperre på automatAhh...kun JDM-Supra TT man fikk kjøpt uten sperre
er ikke mye moro og burne på et hjul.
NAGIK-RACING skrev:Om du ikke skal gå helt bananas med effekt...slik som fks Toyparts
har sjekket opp pris på trd diff blir 820$+frakt
men jeg må ha nye hubber på begge sidene.har ikke sjekket prisen på de enda men regner med at de koster skjorta.