TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Interesse for ett vintertreff? Oppdatert!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#145978  av jsun

Hmm... :shock:
Med en sånn taue-bil, stiller jeg nok med HiAce'n!!
He he.. han burde klare å dra ut den og hvis jeg skulle kjøre meg fast :wink:
Med 4WD på den, legger den faktisk nydelige 4 hjuls sladder :lol:

#146011  av Remi

kan tenke meg han skal klare og drege deg opp om du skulle gå gjennom isen også :lol:

#146064  av hmhaga

Er definitivt interessert, hvis vi er velkomne med Subaru :)
Her er forresten en liten videosnutt fra Dagali:
http://hans-mah.home.online.no/download ... 6_haga.zip

#146113  av Christian

Hehe, venta egentlig bare på å se at du kom innom :)
Meninga er å få dere hit også, har bare ikke kommet så langt som å poste hos dere :wink:

#146117  av Kjelliken

:? har du noen dato Christian?

Og dekk må jeg vel prøve og få tak på.. har kun piggfrie dekk..

Men må først se om det passer.. dato er viktig.. og penger hadde vert kjekt å ha.. :wink:

#146146  av kodalracing

hallo. er det sånn at en kan kjøre forde om en ikke har så sprek bil??? også mangler jeg bak potte så den bråker litt. gjør det noe???

#146252  av Poppe1

Er meget int i et vintertreff jeg, tar med ispigg og corolla'n og kommer oppover jeg!

#146940  av kaimagne

Corolla med ispigg? Snakker vi 5x100 her, eller er Corolla 4x100?

#146943  av Speeder

kaimagne skrev:Corolla med ispigg? Snakker vi 5x100 her, eller er Corolla 4x100?
Etter signaturen hans å dømme, så er det vel en eldre corolla dx. Så de passer nok ikke din bil :wink:

#146999  av Kjelliken

8) corolla er vel 4 på 100 om det er samme som jeg har eller eldre ned til under midten av 80 tallet..

Ellers er det 5 på 100 på celicaen 8)

#147021  av kaimagne

Ja, jeg registrerer at du innbyr til smisking for å gjøre deg medgjørlig til å låne bort et hjulsett eller to...
Hmm... Hva har jeg tilgang på som du kan like da?

#147045  av Kjelliken

:oops: tynt med ispigg her i gården men skulle gjerne hatt til begge grrrr.

Fikk sett i kveld natt at det funker meget bra.. hehe 8)

#149038  av kaimagne

Må få opp denne posten igjen. Har du Christian tenkt på dato?

Fikk tips av gutta på http://www.restbiler.no i Moss at jeg bør ha felger som ikke er mer enn 5" brede, de hadde sett dekk montert på 6" felg, men det var med nød og neppe at det gikk. De mente jeg kunne ta utgangspunkt i reservehjulsfelgene som følger med, de er ikke spesielt brede, og vil nok passe perfekt, om jeg ikke ville kjøpe rallyfelger.
Derfor har jeg vært hos hugger'n, og han sa at jeg måtte bare plukke reservefelger til jeg så mannen med ljåen, han skulle ikke ha noe særlig for det...

Siden jeg har senka bil, så burde jeg gå for rullediameter på 58 cm, maks 62, men da burde jeg være forberedt på å montere på originale fjærer igjen. 65 i rullediameter vil spise opp både plastskjermer og stålskjermer før jeg sukker for meg, mente de...

Ser på http://www.norsk-rally.com at det tilstadighet tilbys brukte vinterpiggdekk. Blir nok en liten investering med tid og stunder...

;)

#149071  av Christian

Har ærlig talt ikke tenkt mye mer på det i det siste, har hatt for mye annet å drive med... Skal bestemme en dato iløpet av noen få dager :)

Kai Magne : Finnes det dekk med 58cm diameter i 15"? Si ifra om du finner noen i så fall :wink:

#149091  av sindrejl

får håpe bilen er klar til datoen du setter da :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11