Da jeg har holdt på og bytte motor den siste uka å jeg kanskje får bilen på veien på søndagen. Bare noe småting igjen!!
Lurer også på hvor mange grader fortenning bilen skal justeres på?
Skal kjølevesken luftes når man fyller på den? Hvordan gjør man dette?
Så har jeg det dillemma med at bilen står på sommerdekk enda. Skal kjøpe sommerdekk med en gang næremste dekksjappe åpner i romjula. Men trenger få bilen ut av verkstede jeg låner med en gang den starter
Men siden bilen står ca 2 mil unna nærmeste sjappe, så er det litt glatt å kjøre ditet med sommerdekk.
Så det jeg lurer på er om noen har 16" med vinterdekk liggende å kan låne bort for ca 2 dager??
ps. viste ikke åssn katergori jeg skulle legge dette under, men siden det var celica'n jeg trengte de til så la jeg det under Celica.

Lurer også på hvor mange grader fortenning bilen skal justeres på?
Skal kjølevesken luftes når man fyller på den? Hvordan gjør man dette?
Så har jeg det dillemma med at bilen står på sommerdekk enda. Skal kjøpe sommerdekk med en gang næremste dekksjappe åpner i romjula. Men trenger få bilen ut av verkstede jeg låner med en gang den starter
Men siden bilen står ca 2 mil unna nærmeste sjappe, så er det litt glatt å kjøre ditet med sommerdekk.
Så det jeg lurer på er om noen har 16" med vinterdekk liggende å kan låne bort for ca 2 dager??
ps. viste ikke åssn katergori jeg skulle legge dette under, men siden det var celica'n jeg trengte de til så la jeg det under Celica.
- Supra MKIV Min store drøm!
- Volvo S40 -97
- Volvo 740gl -86 *Solgt*
- Toyota Celica GT-Four -95 *Solgt*
- Toyota Mr2 Gti -91 *Solgt*
- Toyota Celica GTi -93 *Solgt*
- Volvo 740 Gl -86 *Solgt*
- Volvo S40 -97
- Volvo 740gl -86 *Solgt*
- Toyota Celica GT-Four -95 *Solgt*
- Toyota Mr2 Gti -91 *Solgt*
- Toyota Celica GTi -93 *Solgt*