TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyotatreff ved IKEA?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#14836  av Castrol

IKEA by night.. Eg kjem, eg kjem! Må jo se og HØRE supra'n til Frank! :D

#14851  av erling

Usj.. Neon... Jaja.. :D:D

Den gullsupraen ser rå ut, hvis det er den på eiersidene dere mener. Få filma litt av den, om mulig. :)

#14852  av chris

cameleon skrev:Hadde vært moro da @lpher hehe :D

Jeg kommer garantert til å bestile settet hos dere da, og jeg ser ikke bort i fra at jeg bare lar dere gjøre det for meg liksom. går ut ifra at det blir pent gjort da 8)
Pris?

#14863  av @lpher

chris skrev:

Jeg kommer garantert til å bestile settet hos dere da, og jeg ser ikke bort i fra at jeg bare lar dere gjøre det for meg liksom. går ut ifra at det blir pent gjort da 8)
Pris?
Rundt 2.000,- for neonkittet + mellom 600-1800,- i montering....jeg må godsnakke litt mer med verksmstern først ;-)

@lpher

#14878  av chris

@lpher skrev:
chris skrev:

Pris?
Rundt 2.000,- for neonkittet + mellom 600-1800,- i montering....jeg må godsnakke litt mer med verksmstern først ;-)

@lpher
Okay, en del billigere enn jeg har sett rundtomkring det da.

Forresten, når skal dere begynne å selge NOS, Alf? :D

#14889  av @lpher

chris skrev:
Synes jeg ser for meg det ja ;-)
Kan du si Garanti/Reklamasjonsrett? ;-)

@lpher

#14915  av chris

@lpher skrev:
chris skrev:
Synes jeg ser for meg det ja ;-)
Kan du si Garanti/Reklamasjonsrett? ;-)

@lpher
Uvettig bruk osv ;)

#14933  av chris

Forresten.. lurer på om denne tråden har sklidd LITT ut av emnet ;) :D

Det var Trondheim by night, oppmøte på IKEA fredag kveld. I hope to be there :)

#14976  av cameleon

chris skrev:Forresten.. lurer på om denne tråden har sklidd LITT ut av emnet ;) :D

Håper du kommer :) Får meg forresten blått neonsett under bila neste uke:D *GLEDER MEG* :wink: :wink: :wink:

#14988  av funkes

Jeg kommer nok, og får kanskje med meg en AE86!

#14997  av chris

cameleon skrev:
chris skrev:Forresten.. lurer på om denne tråden har sklidd LITT ut av emnet ;) :D

Håper du kommer :) Får meg forresten blått neonsett under bila neste uke:D *GLEDER MEG* :wink: :wink: :wink:
Tøft :) Skal Alf og gjengen montere eller? ;)
Jeg kommer nok i morra ja, virker ikke som noe kommer i veien ;)

Funkes: stilig :D

#15024  av chris

Jeg kommer jeg. Fredag kl 2300 ved IKEA. Skal mye til for at det ikke skjer. Håper på bedre vær. Frank kommer også, antakeligvis med Supraen, såvidt jeg skjønte på han. Stine kunne derimot ikke. Alf kommer vel? Og du Cameleon. Og funkes, kanskje med en til. Er vi flere? Prøver bare å få litt oversikt, så jeg vet hvem vi skal vente på og ikke. Ah.. holdt på å glemme Castrolmannen :). Flere da?

#15036  av cameleon

chris skrev:Jeg kommer jeg. Fredag kl 2300 ved IKEA. Skal mye til for at det ikke skjer. Håper på bedre vær. Frank kommer også, antakeligvis med Supraen, såvidt jeg skjønte på han. Stine kunne derimot ikke. Alf kommer vel? Og du Cameleon. Og funkes, kanskje med en til. Er vi flere? Prøver bare å få litt oversikt, så jeg vet hvem vi skal vente på og ikke. Ah.. holdt på å glemme Castrolmannen :). Flere da?
Er Alf og gjengen som skal montere neonsene ja:) Gleder meg som et lite barn hehe :D Har kjøpt blå neons inni bila også hehe. Pappa monterer de da. 2 rør på passasjer og fører foran ved bena, ei girkule som lyser blå når jeg trykker på knappen ( noe jeg ikke fant ut før jeg hadde kjøpt kula hehe ) pluss noen små rare duppeditter som skal monteres ved cd spilleren som også er blå. Mange som har spurt meg hvorfor jeg har så mye blått lys i bila, vel "Det er fordi jeg elsker alt det blåe og fordi Carl I Hagen er min venn" *Synger* :lol: :lol: :lol:

#15039  av chris

cameleon skrev: Er Alf og gjengen som skal montere neonsene ja:) Gleder meg som et lite barn hehe :D Har kjøpt blå neons inni bila også hehe. Pappa monterer de da. 2 rør på passasjer og fører foran ved bena, ei girkule som lyser blå når jeg trykker på knappen ( noe jeg ikke fant ut før jeg hadde kjøpt kula hehe ) pluss noen små rare duppeditter som skal monteres ved cd spilleren som også er blå. Mange som har spurt meg hvorfor jeg har så mye blått lys i bila, vel "Det er fordi jeg elsker alt det blåe og fordi Carl I Hagen er min venn" *Synger* :lol: :lol: :lol:
haha, du ekke rett på en flekk :mrgreen:
Jeg går nok for lilla når den tid kommer, tror det blir bra i forhold til fargen på bilen min. du skjønner når du ser bilen. Skal du ordne egen bryter til neonsene? lysende girkule er vel litt harry, eller? :D

#15077  av @lpher

funkes skrev:Jeg kommer nok, og får kanskje med meg en AE86!
Bring it...bring it!! ;-)
chris skrev: Alf kommer vel? Og du Cameleon. Og funkes, kanskje med en til. Er vi flere? Prøver bare å få litt oversikt, så jeg vet hvem vi skal vente på og ikke. Ah.. holdt på å glemme Castrolmannen . Flere da?
!
Yupp...im there ;-)

Ahh....Karl med den sorte mkIII'en blir vel med om han er tilgjengelig? ;-)

@lpher