Den gullsupraen ser rå ut, hvis det er den på eiersidene dere mener. Få filma litt av den, om mulig.

cameleon skrev:Hadde vært moro da @lpher hehePris?![]()
Jeg kommer garantert til å bestile settet hos dere da, og jeg ser ikke bort i fra at jeg bare lar dere gjøre det for meg liksom. går ut ifra at det blir pent gjort da
chris skrev:Rundt 2.000,- for neonkittet + mellom 600-1800,- i montering....jeg må godsnakke litt mer med verksmstern førstcameleon skrev:Hadde vært moro da @lpher hehePris?![]()
Jeg kommer garantert til å bestile settet hos dere da, og jeg ser ikke bort i fra at jeg bare lar dere gjøre det for meg liksom. går ut ifra at det blir pent gjort da
@lpher skrev:Okay, en del billigere enn jeg har sett rundtomkring det da.chris skrev:Rundt 2.000,- for neonkittet + mellom 600-1800,- i montering....jeg må godsnakke litt mer med verksmstern førstcameleon skrev:Hadde vært moro da @lpher hehePris?![]()
@lpher
@lpher skrev:Uvettig bruk osvchris skrev:Synes jeg ser for meg det ja
Forresten, når skal dere begynne å selge NOS, Alf?
Kan du si Garanti/Reklamasjonsrett?
@lpher
cameleon skrev:Tøftchris skrev:Forresten.. lurer på om denne tråden har sklidd LITT ut av emnetHåper du kommer![]()
Det var Trondheim by night, oppmøte på IKEA fredag kveld. I hope to be thereFår meg forresten blått neonsett under bila neste uke:D *GLEDER MEG*
![]()
![]()
chris skrev:Jeg kommer jeg. Fredag kl 2300 ved IKEA. Skal mye til for at det ikke skjer. Håper på bedre vær. Frank kommer også, antakeligvis med Supraen, såvidt jeg skjønte på han. Stine kunne derimot ikke. Alf kommer vel? Og du Cameleon. Og funkes, kanskje med en til. Er vi flere? Prøver bare å få litt oversikt, så jeg vet hvem vi skal vente på og ikke. Ah.. holdt på å glemme CastrolmannenEr Alf og gjengen som skal montere neonsene ja:) Gleder meg som et lite barn hehe. Flere da?
cameleon skrev: Er Alf og gjengen som skal montere neonsene ja:) Gleder meg som et lite barn hehehaha, du ekke rett på en flekkHar kjøpt blå neons inni bila også hehe. Pappa monterer de da. 2 rør på passasjer og fører foran ved bena, ei girkule som lyser blå når jeg trykker på knappen ( noe jeg ikke fant ut før jeg hadde kjøpt kula hehe ) pluss noen små rare duppeditter som skal monteres ved cd spilleren som også er blå. Mange som har spurt meg hvorfor jeg har så mye blått lys i bila, vel "Det er fordi jeg elsker alt det blåe og fordi Carl I Hagen er min venn" *Synger*
![]()
![]()
funkes skrev:Jeg kommer nok, og får kanskje med meg en AE86!Bring it...bring it!!
chris skrev: Alf kommer vel? Og du Cameleon. Og funkes, kanskje med en til. Er vi flere? Prøver bare å få litt oversikt, så jeg vet hvem vi skal vente på og ikke. Ah.. holdt på å glemme Castrolmannen . Flere da?Yupp...im there
!