TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Carlos sainz klistremerker

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#62868  av GT4 CS

Fikk kompiss til og holde øye med om når de kom. Han fikk tak i dem idag. De var super duster idag, måtte scanne pga de ikke hadde den type skrift inne. De sku få det strøkent for 700kr pr par. Var ikke snakk om rabatter der i gården, rart da vi har fått det før. Men nå spurte ikke han om hva prisen ble da man kjøpte flere. Bør bli billigere da. Sendte han ned igjen men da var de ikke tilstede, rart og enkelte folk farter. Får punge dekka på alle bila dems og ta med meg AG3 børsa mi for et forhandlingsmøte med dem imorgen. En ting er sikkert, jeg synes ikke de merkene er værdt 700 kr. Men om noen vil ha det til den prisen så si ifra. Men som sagt, iverksetter litt "gestapo" taktikk fra imorgen hehe.

#62883  av Tor

:) Jeg betaler heller ikke 700,- + Frakt for de merkene .

#62925  av Insainz

700kr for klistremerker?! kan høre med en kunde jeg har, da jeg snakker med han. Gammel trykker og har garantert kjennskaper på trykkeriet enda :) Vet at det ble trykka klistremerker til bil der før.. Husker ikke, men var det noe spesielt med Carlos merkene?

#62927  av memo

jeg kan fikse om det er ønskelig :)

#62928  av Tor

Hadde vært kult om noen gidder og sjekke for en enda rimeligere pris på de merkene. 700 ,- er litt stivt for 2 klistermerker da.-

#62932  av GT4 CS

700 er helt uaktuelt ja. Selv om kløværn tyter ut av lomma på oss toyota eiere så gidder jeg aldri betale så mye for de merkene. Skal som sagt dobbelsjekke om det blir mye billigere ved flere merker. Blir det ikke det gidder ikke jeg mer med de iallefall

#63438  av Tor

Skjer det noe med klistermekene eller?

#64295  av Robert

Stikk innom http://www.autoart.no

Har veldig god erfaring med han. Billig, meget bra, og du får det du vil ha.

#64990  av Tor

Robert skrev:Stikk innom http://www.autoart.no

Har veldig god erfaring med han. Billig, meget bra, og du får det du vil ha.
Har sendt en mail til han ang de merkene. La ved bilde og ca mål av merkene. Venter på prisoverslag nå og blir og bestille noen sett som dere kan få kjøpe av meg vist det er intiresse for det. Men jeg skal iallefall høre pris først, men håper på en moderat ok overkommelig pris.

#65747  av Robert

Min erfaring er at henvendelser på mail ikke blir prioritert i det hele tatt. Ramler altfor mye inn den veien. Stikk innom og slå av en prat, det er alltid beste måten å få en god pris. Og bor du langt vekk så ring. Henvendelser ang pris pr. mail er etter min mening en uting.

#65750  av Tor

Robert, du har helt rett. Jeg har ikke fått svar på mail og ikke noen som tar tlf der nede. Jeg bor i Tromsø så en svipptur innom blir litt drøyt.

#149007  av Daniel_hoy

Noen som kom fram til hvor vi kan skaffe CS merker. Har selv på bilen nå men skal lakke bilen i år så kunne tenkt meg å fått tak i noen. Det må vel være et delenummer på dei merka. Er jo en "orginaldel"

#149021  av kennethx

Har ikke lykkest meg å finne tak i delenummer. Jeg har hatt noen runder med toyota forhandler/delelager, som også har kontaktet toyota norge for meg. De svarte noe slikt som at dette var noe som ble satt på bilene når de kom til tyskland :shock: