GT4 CS skrev:uten å glorifisere noen, kan jeg skrive under på at det ikke er kjøreegenskapene til TheStig det står påTheStig skrev:hehe.. jaja du har ditt syn på dette og jeg har mitt.. jeg kan gå med på at bilen er grei nok å kjøre normalt aktiv med men på snø og is er den IKKE morro.. hvis du synes det må det rett og slett grunnes i mangel på erfaring og kunnskaper ............ En så tung bil kan bare ikke bli morro uansett hvor stor toyota elsker man er.. På så glatt underlag merkes det utrolig godt at bilen er treig i turn in, har altfor følsom abs og har for mye turbolag.. Og det med vekt kan ikke all verdens tuning ordneIkke for og være stygg, men trur du hadde litt for store forventninger til bilen. Om det er bilen som var dårlig, eller deg som sjåfør skal jeg ikke spekulere på
ps: har glemt å nevne at st205 ligger i planene mine.. Bare synd at man bor i gokk der prøvekjøring nesten er umulig(ikke vondt ment)
Er null problem og ratte den i sinnsyke hastigheter på snødekte veier både på gata og i skogen. Er du her nede i sør iløpet av vinteren så ring meg, du har jo nummeret mitt. Så tar vi en tur, er faktisk nesten så jeg trur du hadde utslitte differ med gammel og lite olje, samt en motor som ikke gikk i det hele tatt. Kjører du den aggresivt nokk og uten og være redd for grøfta er det utrolig hva man kan gjøre med bilen selv om den veier 300kg for mye, og det sier nå sitt spørr du meg, ikke er jeg så ihugga toyota fan som det høres ut som heller

o 1996 Toyota Celica 1,8
x 2000 Lexus IS200 Sport (solgt)
x 1990 Toyota Celica 2.0 GTi (banebil nå)
x 1986 Toyota MR2 mk1
x 2000 Lexus IS200 Sport (solgt)
x 1990 Toyota Celica 2.0 GTi (banebil nå)
x 1986 Toyota MR2 mk1