TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Interesse for ett vintertreff? Oppdatert!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#149096  av w-master

sindrejl skrev:får håpe bilen er klar til datoen du setter da :)
Min og :?

#149102  av sindrejl

w-master skrev:
sindrejl skrev:får håpe bilen er klar til datoen du setter da :)
Min og :?
hehe står med motorproblemer du også ja skjønnte jeg :P

#149356  av GT4 CS

Hvorfor har ikke jeg sett dette før nå??? Makan ;) Jeg kommer garantert om det blir treff, diffene mine gleder seg like mye som meg :):)

#149398  av sleeper

GT4 CS skrev:Hvorfor har ikke jeg sett dette før nå??? Makan ;) Jeg kommer garantert om det blir treff, diffene mine gleder seg like mye som meg :):)
kan jeg sitte på??? :wink:

#149467  av daniel

det der hadde vert knall.. menne det går vel fint med fwd og vel... camryen e jo knallfin å breisladde med.. selv om eg må hale i brekket..

#149485  av Neemi

GT4 CS skrev:Hvorfor har ikke jeg sett dette før nå??? Makan ;) Jeg kommer garantert om det blir treff, diffene mine gleder seg like mye som meg :):)
Hehe....husk å sette på litt flere vekkeklokker så du rekker det da :)

Selvom ikke jeg har noe særlig til vinterbil så hadde det vært moro å være med på vintertreff.

#149486  av jumbo

Vel Neemi.... skal vel godt gjøres å snurre mer enn du gjorde sist du var i Dagali, så er bare å trå til det :mrgreen:

(tar dekning)

#149490  av sindrejl

jumbo skrev:Vel Neemi.... skal vel godt gjøres å snurre mer enn du gjorde sist du var i Dagali, så er bare å trå til det :mrgreen:

(tar dekning)
:shock: :lol: :lol: :lol:

#149506  av lexusmann

Haha!!! LOL!! :D
Neida Carina, syns du var flink jeg, til å være første gangen...tror ikke jeg hadde fått til noe særlig bedre...

#149565  av mk1 black limited

For de som har lyst til å prøve seg på isen før dette evt. skjer er det kjøring hos Hebbes i Sigdal både 14. og 15. januar samt at NSK har en hel helg for sine medlemmer på Dagalig 27-29. januar. Gleder meg til å prøve BMW'en. :twisted:

#149582  av jumbo

lexusmann skrev:Haha!!! LOL!! :D
Neida Carina, syns du var flink jeg, til å være første gangen...tror ikke jeg hadde fått til noe særlig bedre...

Haha, er 100% enig, jeg bare benytter anledningen til å være storkjefta mens jeg har unnskyldning for å ikke kjøre selv :) (neida, jeg har ikke mista lappen, har derimot litt helseproblemer som hindrer meg i å kjøre)

#149587  av Neemi

Hehe....som vanlig tar jeg dette med et stort smil.
Var moro å kjøre og er egentlig bare glad for at jeg turte bevege meg utpå i det hele tatt. Var jo kjempegøy, og det blir nok bedre med trening.
Snurringer blir det helt sikkert mer av, kan jo ikke ødelegge trenden heller da ;)

#149920  av Poppe1

Christian skrev:Har ærlig talt ikke tenkt mye mer på det i det siste, har hatt for mye annet å drive med... Skal bestemme en dato iløpet av noen få dager :)

Kai Magne : Finnes det dekk med 58cm diameter i 15"? Si ifra om du finner noen i så fall :wink:
Finnes nok ikke 15" i 58 cm nei, lavprofil der er 62cm, og standard er 65 cm.....

#149925  av Christian

Vel, jeg har prata med flyplass ledelsen i dag, og forhørt meg ang. ett treff den 25 Februar. Dette er da lørdag i uke 8.
Vi har banen ifra kl 10.00 til 17.00, beklageligvis ikke lenger utover ettermiddagen, pga naboer :?

Vi får også tilgang på deler av flyplass bygget, kan være godt å få litt varme i seg iløpet av dagen. I utgangspunktet er det ingen servering denne dagen.

Utlån av dekk og felger var de ikke spesielt tent på, så de som vil prøve ispigg bør nok satse på å skaffe noen selv...

Vel, da er datoen fastsatt, så sant ikke 60% av dere sier det ikke passer :lol:

Kommer tilbake til kostnader og overnatting i løpet av noen få dager. I mellomtiden får dere komme med evnt. spørsmål :)

Merk : Dere kan komme med alle biltyper, fremhjulstrekk, bakhjulstrekk eller 4x4 på piggfritt, piggdekk eller rallypigg.

**Dette er ikke nødvendigvis ufarlig kjøring, så samtlige må skrive under på at kjøring skjer på eget ansvar, samt at hverken jeg eller Dagali Motorsportsenter er ansvarlige om noe skulle skje**

#149937  av sindrejl

uff nesten litt kort tid det der for oss som bor et godt stykke unna.. men kanskje jeg slipper overnatting da.. kjøre søkkendes tidlig på mårran (natta) nedover :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 11