Var å så på bilen min isted og la merke til at alarmen min bare lyser rødt heletiden. Er det ikke meningen at den skal blinke
What`s wrong

What`s wrong

Fantare skrev:Var å så på bilen min isted og la merke til at alarmen min bare lyser rødt heletiden. Er det ikke meningen at den skal blinkeOm dette er en Defa-alarm...så er det mest sannsynligvis ledningen til dioden som ligger til jord...sjekk og eventuelt skift ledning![]()
What`s wrong
@lpher skrev:Om dette er en Defa-alarm...så er det mest sannsynligvis ledningen til dioden som ligger til jord...sjekk og eventuelt skift ledningDet er en defa alarm ja, men hvorfor skal den PLUTTSELIG bli rar da... *sukke*
Fantare skrev:hehe, kan det ha hatt noe med at det var lite batteri ?vis den er som celica'n min så er det ikke så mye lading som skal til før den starter. hadde problem med det i sommer da jeg ikke fikk brukt bilen no mye bare små små kjøring siden jeg ikke var 18 enda og hadde lappen.
Skulle ut og starte bilen nå og da var det helt flatt, ikkeno reaksjon i det heletatt
Blir vell et nytt tungt biltema batteri her og
Fantare skrev:Er mest snakk om alarmen her 7huten lappen ja da kann du nokk prøve å lade det skikelig en gang igjen så er nokk problemet løst der.hehe
Men batteriet har ikke det vært så mye problemer med, har stått litt bilen min og nå da jeg er uten førekort
Fantare skrev:Om en feil oppstår...så kan man nok ikke stole på at man får forvarsel..bestandig@lpher skrev:Om dette er en Defa-alarm...så er det mest sannsynligvis ledningen til dioden som ligger til jord...sjekk og eventuelt skift ledningDet er en defa alarm ja, men hvorfor skal den PLUTTSELIG bli rar da... *sukke*