TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Interesse for ett vintertreff? Oppdatert!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#149938  av sindrejl

forresten er banen sånn IS is.. eller snø-is? :P har sett to forskjellige ting og IS-is sklir man bare på og får ikke noe fart, mens på noen videoer jeg har sett fra dagali før på såkalt snø-is føre kan man ha ganske god fart :)

#149976  av Christian

Det er en is bane, brøytet opp på ett vann. Vanligvis pleier det å være godt feste. I fjor hadde vi endel biler uten rallypigg som kom opp i 140-150 på strekka :)

Kort tid, er jo over en mnd til....?! :wink:

#149981  av sindrejl

Christian skrev:Det er en is bane, brøytet opp på ett vann. Vanligvis pleier det å være godt feste. I fjor hadde vi endel biler uten rallypigg som kom opp i 140-150 på strekka :)

Kort tid, er jo over en mnd til....?! :wink:
kort kjøretid mente jeg ;) BUT ILL BE THERE!! Skal se åssn ekte 4wd funker nåda :D Er virkelig en fin test både for meg og bil .. eh.. og piggfrie vinterdekk :D

#150000  av kaimagne

Glimrende dato!! Da blir det feltskyting tidlig på morran i Sigdal, og videre oppover/bortover til Dagali etterpå! Det er vel bare ca 14-15 mil fra der stevnet holdes til flyplassen, så med litt flaks så er jeg der oppe ca tolv, vil jeg tippe... Får sette på ispigg etter skytterstevnet, så klarer man å holde litt større fart på RV40 nordover og knipe ei halvtime der... ;)

Jaja, 4-5 timer med morro i hvertfall! :D

#150009  av sindrejl

raskeste veien fra Trondheim må vel være via Gjøvik? Noen flere sånn ca herifra som vil på isbanetreff? :P

#150013  av Magne_F

Noen som har noen tanker om hvordan det vil fungere med MR2 MK3 med et par år gamle piggfrie dekk? Regner jo med at de med piggdekk vil få røsket opp en del av isen, men jeg frykter at det alikevell vil bli relativt håpløst uten piggdekk.

#150041  av ina

den dato er holdt av selv om jeg ikke har no morro bil... men skal bli morro å se dere andre... hehe.. :twisted:

#150042  av jsun

Magne_F skrev:Noen som har noen tanker om hvordan det vil fungere med MR2 MK3 med et par år gamle piggfrie dekk? Regner jo med at de med piggdekk vil få røsket opp en del av isen, men jeg frykter at det alikevell vil bli relativt håpløst uten piggdekk.
Tror nok det ja!!
Derfor lar nok jeg også Celica'n bli hjemme :wink:

#150043  av sleeper

jsun skrev:
Magne_F skrev:Noen som har noen tanker om hvordan det vil fungere med MR2 MK3 med et par år gamle piggfrie dekk? Regner jo med at de med piggdekk vil få røsket opp en del av isen, men jeg frykter at det alikevell vil bli relativt håpløst uten piggdekk.
Tror nok det ja!!
ser i signaturen din at du har en hiace!! funker jo den! :wink:

#150044  av jsun

sleeper skrev:
jsun skrev:
Tror nok det ja!!
ser i signaturen din at du har en hiace!! funker jo den! :wink:
Og gjett hva jeg stiller med!!?? NETTOPP :D
GÃ¥r ikke fort, men veeeeldig bredt :wink:
Dessuten får den nok litt mer turbotrykk til da.

#150058  av Christian

Løsningen for de med piggfritt og 2hjuls trekk er vel egentlig å stille relativt tidlig, da er det ikke noe problem. (Så sant banen ikke er blankpolert fra før da, men det er det liten sjangse for)

Testa bilen til svigers der i romhjula, en 2001 Audi A6 2,4 Quattro på piggfrie dekk, funka som snus det :twisted:

#150086  av sindrejl

Ingen som skal ifra Trondheim og nedover da? Kjedelig å dra helt alene :/

#150093  av cs2451

Noen fra Bergen - området som skal?

#150094  av Mr2 Mk2

cs2451 skrev:Noen fra Bergen - området som skal?
Tenkte jeg skulle ta turen :)

#150101  av Rømmling

Christian skrev:Løsningen for de med piggfritt og 2hjuls trekk er vel egentlig å stille relativt tidlig, da er det ikke noe problem. (Så sant banen ikke er blankpolert fra før da, men det er det liten sjangse for)
har hørt det stikk motsatte jeg men
først rallypigg som river opp og lager ujevn flate så pigdekkene som gjør litt av det samme og til slutt pigfritt som da har snø bane å kjøre på. men har ikke prøvd selv men det var rekke følen en sa de brukte på elverum i fjord.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11