TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Interesse for ett vintertreff? Oppdatert!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#150166  av GT4 CS

sleeper skrev:
GT4 CS skrev:Hvorfor har ikke jeg sett dette før nå??? Makan ;) Jeg kommer garantert om det blir treff, diffene mine gleder seg like mye som meg :):)
kan jeg sitte på??? :wink:
Selvfølgelig :)
Har alltid bruk for en habil kartleser

#150201  av sleeper

GT4 CS skrev:
sleeper skrev:
GT4 CS skrev:Hvorfor har ikke jeg sett dette før nå??? Makan ;) Jeg kommer garantert om det blir treff, diffene mine gleder seg like mye som meg :):)
kan jeg sitte på??? :wink:
Selvfølgelig :)
Har alltid bruk for en habil kartleser

hehe..kan ta med kart og kompass jeg vetø... sånn tilfelle du kjører deg bort! :wink:

#150210  av GT4 CS

Det er en fordel, fort gjort og ta feil over 4venstre inn i krønn, ;);)

#150234  av Christian

Rømmling skrev:
Christian skrev:Løsningen for de med piggfritt og 2hjuls trekk er vel egentlig å stille relativt tidlig, da er det ikke noe problem. (Så sant banen ikke er blankpolert fra før da, men det er det liten sjangse for)
har hørt det stikk motsatte jeg men
først rallypigg som river opp og lager ujevn flate så pigdekkene som gjør litt av det samme og til slutt pigfritt som da har snø bane å kjøre på. men har ikke prøvd selv men det var rekke følen en sa de brukte på elverum i fjord.
Rakkypigg er selfølgelig ett godt hjelpemiddel, men jeg tviler på at det blir mange biler med dette. De piggfrie dekkene polerer skikkelig, derfor sa jeg at det er greit å være tidlig ute :)

#150265  av Mr2 Mk2

Tenker jeg kjører natt til Lørdag,slik gjorde "vi" sist her fra Bergen og det var helt kurrant.Så om noen andre fra området er med på den igjen så kan vi jo kjøre samlet...?

#150267  av cs2451

Jostein skrev:Tenker jeg kjører natt til Lørdag,slik gjorde "vi" sist her fra Bergen og det var helt kurrant.Så om noen andre fra området er med på den igjen så kan vi jo kjøre samlet...?
Ja hadde ikke vert dumt det. Men må skaffe meg fri før jeg binder meg for noe

#150268  av sleeper

hvilken dato var dette igjen?

#150276  av daniel

hvis eg har penger til dette henger eg meg på.. det dere å kjøre natt til lørdag e ikkje så dumt.. eg har nesten ikkje flere pigger igjen bak, men det går sikkert greit..

#150580  av GT4 CS

Neemi skrev:
Hehe....husk å sette på litt flere vekkeklokker så du rekker det da :)

Selvom ikke jeg har noe særlig til vinterbil så hadde det vært moro å være med på vintertreff.
OIOIOIOIOIOIOIOI, denne så jeg ikke før nå, du drømmer vist om en svømmetur i glomma du? Husk at nesten 100kg spekk klarer fint og velte liten tøff jente ut i elva for ufrivilig badetur :twisted:

#150613  av jumbo

GT4 CS skrev:OIOIOIOIOIOIOIOI, denne så jeg ikke før nå, du drømmer vist om en svømmetur i glomma du? Husk at nesten 100kg spekk klarer fint og velte liten tøff jente ut i elva for ufrivilig badetur :twisted:
Go for it :shock:

#150615  av Neemi

GT4 CS skrev:
Neemi skrev:
Hehe....husk å sette på litt flere vekkeklokker så du rekker det da :)

Selvom ikke jeg har noe særlig til vinterbil så hadde det vært moro å være med på vintertreff.
OIOIOIOIOIOIOIOI, denne så jeg ikke før nå, du drømmer vist om en svømmetur i glomma du? Husk at nesten 100kg spekk klarer fint og velte liten tøff jente ut i elva for ufrivilig badetur :twisted:
Hmmmm.....er visst noen som glemmer at 50 kg trente muskler er kjappere og sterkere enn 100 kilo spekk ser jeg :P

#150632  av sleeper

Neemi skrev:
GT4 CS skrev:
Neemi skrev: Hehe....husk å sette på litt flere vekkeklokker så du rekker det da :)

Hmmmm.....er visst noen som glemmer at 50 kg trente muskler er kjappere og sterkere enn 100 kilo spekk ser jeg :P
hm.. aner jeg en liten duell her??? skal stå å heie jeg :wink:

#150830  av jan-erik

Magne_F skrev:Noen som har noen tanker om hvordan det vil fungere med MR2 MK3 med et par år gamle piggfrie dekk? Regner jo med at de med piggdekk vil få røsket opp en del av isen, men jeg frykter at det alikevell vil bli relativt håpløst uten piggdekk.
Som jeg skrev på første siden i denne posten så virker det bra det. Se bilder på første siden også :-) . Som Christian skriver så blir det litt polert etterhvert, men om det kommer noen med rallypigg så harver de det ganske bra opp igjen. Har også litt å si med temperaturen. Men med godt trente armmuskler så går det nok bra! Føltes ut som armene skulle dette a når jeg dro hjem igjen i fjor, da 1 stk MR2 med midtmotor og kort hjulavstand fordrer hyppig ratt bruk :wink:

#150844  av kodalracing

for og kjøre på denna is banen må man ha skilter???
hvis man må det holder det med prøveskilter????

#150869  av Mr2 Mk2

Hva med å lage en liste med dem som kommer fra ts-ogn(Med navn og biltype?)?Slik at vi kan se ca hvor mangen fra forumet som tar turen.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 11