Hehe.. men da er jo ikke valget så vanskelig...
Har fjoråerets model DDX-7025, fikk den for 9990,- (veil. 13000,-)
Så du har nok en god sjangse til å få pruta ned denne et eller annet sted...
Skjønner heller ikke hvordan det gikk, alle sa det var umulig, men sta som jeg er så brukte jeg 10000 og reiste til toyota
Kenwood sa imidlertid at denne passet, men først på toyota var de usikre, men de så det var mulig.
Eneste de måtte gjøre var å bytte rammen... kan legge ut bilde av rammen som ble bytta og spillern ferdig montert, tar litt tid bare.. skal få gjort det iløpet av dagen
Men uansett, det ser veldig bra ut, ser jo ut som om skjermen er intergrert i bilen + at knappebelysningen på kenwood spilleren også
kommer i GRØNN belysning, noe som passer perfekt med knappene ellers i bilen, hehehehe.... det er viktig det!!! og toutch-screen *sikle*
Du kan jo slenge inn kartleser med tiden og iPod støtte og DAB-støtte og flere skjermer og CD/DVD-veksler og ja, alt mulig, så kan man til og med bytte bakgrunnsbilde og ikke nok med det, du får med fjernkontroll og om du tror det tok slutt der, ånei da du, du kan til og med tilt'e-skjermen, ehh.. ja, hehe...
Men det som er tøft når man har 3 skjermer (altså inkl på seteteryggene bak), det er det at når mørket faller på, så ser bilene bak alle skjermene, og det er respekt det.. oooOo-ahhh.. selv om jeg har sota alle vinduene mine da.. ooops...