TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Interesse for ett vintertreff? Oppdatert!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#150957  av GT4 CS

50kilo veltrente muskler klarer uansett ikke håndtere 100kilo med kamuflerte panservognmuskler;)
Men fra spøk til revolver, hva blir prisen på dette da? Er skikkelig gira på og få bilen ut på is-banen og få liggi sidelengs i noen timer:)

#151090  av kennethx

Er det satt en dato? Håper bare bilen min er klar før det skjer :?

#151097  av Christian

Tar sikte på 25 februar, skal utdype det i hovedposten bare jeg får det endelig bekreftet. Har ikke lykkes i å komme i kontakt med ledelsen ennå :?

#151103  av cs2451

kennethx skrev:Er det satt en dato? Håper bare bilen min er klar før det skjer :?
Hva er det som skjer med den nå da?

#151120  av sleeper

cs2451 skrev:
kennethx skrev:Er det satt en dato? Håper bare bilen min er klar før det skjer :?
antagligvis den nye sperra han har kjøpt! :D

#151160  av GT4 CS

sleeper skrev:
cs2451 skrev:
antagligvis den nye sperra han har kjøpt! :D
Ja den som viste det;)
Håper det blir den 25, har iallefall fri den helga. Får håpe brøytekantene ikke er så harde der, ellers blir det litt slemt og sattse det bilen er god for hehe

#151494  av Kjelliken

:evil: Jeg er jo selvfølgelig vekke den helgen.. så jeg får vel ta det igjen en annen gang. 8)

#151513  av jsun

Stiller den 25. jeg i alle fall..... med en GUL stor sak med 4WD, og sannsynligvis super 90'n på ispigg, omtalt her:
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=12928

#151536  av CelicaTurbo

Jeg la dette ut som en nyhet på forsiden også.. vet ikke om jeg selv dukker opp, det avhenger litt av resultatet fra eu-kontroll bl.a :)

#152233  av Fantare

Dette frister no sinnsykt, men problemet er at jeg kjøpte meg piggfri dekk i år :?

Er det helt høl i høvve (Som vi sier her i Trøndelag) og kjøre piggfritt med mk2 på den banen eller?

#152235  av sindrejl

Fantare skrev:Dette frister no sinnsykt, men problemet er at jeg kjøpte meg piggfri dekk i år :?

Er det helt høl i høvve (Som vi sier her i Trøndelag) og kjøre piggfritt med mk2 på den banen eller?
bare gøy og god trening det :twisted:

#152237  av Fantare

sindrejl skrev:bare gøy og god trening det :twisted:
Det skader vell ikke og prøve, eller kan jo hende.. Men regner med jeg kommer en tur gitt :D
 #152373  av jsun

Christian skrev:

-Alle typer/modeller kan møte.
Jeg tok meg friheten å invitere noen via jobben, i og med at vi tillater andre merker også, hvis det er greit da?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11