TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Treff

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#15116  av MR2turbo

hvis jeg skal nedover til sørlandet i løpet av høsten, kan jeg jo se om jeg kan finne et egnet sted dersom det er stemning for det..

Tror egentlig at om vi har lyst på et treff bør sette ned en arrangør komite først og deretter lufte ulike forslag og ha "brainstorming her på forumet... :)

Om det skulle skje vil jeg veldig gjerne være med å arrangere ;) ;)

En sånn komite må nok og berenge å være på treffplassen en dag eller to før de andre..

#15118  av chris

MR2turbo skrev:hvis jeg skal nedover til sørlandet i løpet av høsten, kan jeg jo se om jeg kan finne et egnet sted dersom det er stemning for det..

Tror egentlig at om vi har lyst på et treff bør sette ned en arrangør komite først og deretter lufte ulike forslag og ha "brainstorming her på forumet... :)

Om det skulle skje vil jeg veldig gjerne være med å arrangere ;) ;)

En sånn komite må nok og berenge å være på treffplassen en dag eller to før de andre..
Da kan jeg godt tenke meg å være med på den komitèen jeg også, har lyst å være med å arrangere. jeg kan være idè-skaper :D

Og ja, det er stemning for det ;) Hadde vært fint om du kunne gjort det. Det er *mange* campingplasser å velge mellom der nede da. Helst i nærheten av sjø, så vi kan bade :)

Om vi skal leie hel campingplass, må vi skrape sammen en del folk, og reklamere litt for det (såklart for Toyota-folk). Vi har jo en kjempebra poster vi kan bruke også nå ;)

#15122  av MR2turbo

chris skrev:Da kan jeg godt tenke meg å være med på den komitèen jeg også, har lyst å være med å arrangere. jeg kan være idè-skaper :D
Høres fint ut for meg ;)
chris skrev:Og ja, det er stemning for det ;) Hadde vært fint om du kunne gjort det. Det er *mange* campingplasser å velge mellom der nede da. Helst i nærheten av sjø, så vi kan bade :)
Kan vel få til det, vel.. :) Enig med deg i det med sjø, ja ;)
chris skrev:Om vi skal leie hel campingplass, må vi skrape sammen en del folk, og reklamere litt for det (såklart for Toyota-folk). Vi har jo en kjempebra poster vi kan bruke også nå ;)
Så kunne man jo invitert våre danske likesinnede og om det blir på sørlandet.. :)
Hvilken poster sikter du til?

#15125  av chris

MR2turbo skrev:Så kunne man jo invitert våre danske likesinnede og om det blir på sørlandet.. :)
Hvilken poster sikter du til?
Jepp, god idè :)

Vi har jo laget en poster, som kan etterfylles med tekst. Ligger på downloadsidene ;)
Matchende farge i forhold til ogn-sidene og greier :) Jeg har printa ut en i farger selv jeg, som jeg tok med på forrige treff og la i frontruta når vi stod i ro :)

#15127  av @lpher

Ahh...briliant ide ;-)

Im in ;-)

@lpher

#15134  av MR2turbo

@lpher skrev:Ahh...briliant ide ;-)

Im in ;-)

@lpher
Høres bra ut ;)

Chris, Hadde ikke fått med meg den posteren jeg.. Men den er lagret nå ;)

#15136  av erling

MR2turbo skrev: burde jo gå ann å få til å leie en hel camping.. så slipper man jo å være såå forsiktig med lyd om natta ;)
God idë.. Så kan "Dagali" komme oxo. 8) 8)

#15137  av chris

MR2turbo skrev:
@lpher skrev:Ahh...briliant ide ;-)

Im in ;-)

@lpher
Høres bra ut ;)

Chris, Hadde ikke fått med meg den posteren jeg.. Men den er lagret nå ;)
Hehe, den var et diskusjonstema på en eller annen tråd her, men den var kamuflert under et dekknavn :D

den er forresten i A4 størrelse, bare forminsket bittelitt, så ikke printere rundtomkring krøller til hele greia ;)

#15142  av MR2turbo

Ja den så jo proff ut den ;)

#15143  av chris

MR2turbo skrev:Ja den så jo proff ut den ;)
Ja, ikke sant? ;)

#15151  av MR2turbo

erling skrev:
MR2turbo skrev: burde jo gå ann å få til å leie en hel camping.. så slipper man jo å være såå forsiktig med lyd om natta ;)
he he.. ja regner med at Christian har lyst til å stille med hele gjengen, ja ;) Da blir det jo ikke no særlig søvn.. :mrgreen: :mrgreen:

#15154  av chris

MR2turbo skrev:
erling skrev:
he he.. ja regner med at Christian har lyst til å stille med hele gjengen, ja ;) Da blir det jo ikke no særlig søvn.. :mrgreen: :mrgreen:
Haha, hørtes farlig ut ;) :mrgreen:
Må nesten ha litt søvn siste natta i hvert fall, noen av oss må tydeligvis kjøre langt :D

Men er skikkelig sugen på et sånt treff, og like sugen på å være med å få det sammen, og få det ut til folk. Hadde vært dritgøy. Og.. igjen viser det seg, at det er om natta at sånne idèer kokes i hop :D

#15169  av MR2turbo

Om vi får det til kan det rett å slett bli helt konge!! :D :D

Og, ja det er jo alltid om natta at man finner på sånt, ja ;) Du skal ikke på jobb i morra du heller??

#15171  av chris

MR2turbo skrev:Om vi får det til kan det rett å slett bli helt konge!! :D :D

Og, ja det er jo alltid om natta at man finner på sånt, ja ;) Du skal ikke på jobb i morra du heller??
Hehe, skal jobbe bare fra 16 - 20.30. Og deretter er det en liten omvei via noen venner før jeg drar rett på treff og midnight cruising :D

Ja, hadde vært konge. Når man planlegger og styrer god tid i forveien, og gjør det skikkelig og ordentlig, så får man med seg masse folk også. Og det er viktig.

#15173  av MR2turbo

he he da så, jeg har skift fri, jeg ;)

Vi får hode dette litt varmt fremover, så ser vi hva vi får til ;)