TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ny bil snart innomhus :)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#152283  av dca

lang tid tar det å kjøre til acr fra trondheim da? aldri vært der så har litt lyst til å stikke oppover en tur på juni treffet!

ikke med supra da dessverre...hvis ikke jeg bytter bil til sommern da! :)

#152336  av TheStig

5 timer uten pauser

#152342  av tojo

TheStig skrev:5 timer uten pauser
Nåja! Pass opp for Polisen,vet dem bruker å stå på strekningen. :cry:

Jeg vil heller si 5+timer - 6timer. :wink:

Er kjipt å bli uten lappen.

#152351  av sindrejl

dca skrev:lang tid tar det å kjøre til acr fra trondheim da? aldri vært der så har litt lyst til å stikke oppover en tur på juni treffet!

ikke med supra da dessverre...hvis ikke jeg bytter bil til sommern da! :)
vi blir MANGE som kjører fra trondheim så du kan joine oss :) tar vel en 6timer ca.. vi stopper litt her og der vi :)

#152352  av sindrejl

@lpher skrev:
Tore skrev:
Joda, blir ett mål det, ja! JapanAuto vil prøve å komme med TopSecret-Supraen, og ellers blir det vel de vanlige som har vært der oppe før! Muligens oppe i nesten ti stykk!!!
Cool :) Snakka med Inge Stokvik istad...han har ihvertfall planer om å komme med sin :)
jøss blir mye mkiv.. får ha som mål å se hvor mange supraer jeg kan kjøre ifra :twisted: :twisted:

#152353  av TOYPARTS

sindrejl skrev:
@lpher skrev:
Tore skrev:
Joda, blir ett mål det, ja! JapanAuto vil prøve å komme med TopSecret-Supraen, og ellers blir det vel de vanlige som har vært der oppe før! Muligens oppe i nesten ti stykk!!!
Cool :) Snakka med Inge Stokvik istad...han har ihvertfall planer om å komme med sin :)
jøss blir mye mkiv.. får ha som mål å se hvor mange supraer jeg kan kjøre ifra :twisted: :twisted:
jeg er klar 8) 8) 8) blir med jeg også

#152381  av @lpher

sindrejl skrev:
Tja..er vel mer ett spørsmål om bilen din går i det hele tatt det?....er det ikke? :lol: :lol: :lol:

#152382  av @lpher

Wow...kan noen fyre opp en tråd med oversikt over kolonnekjørerne da? :)

#152386  av sindrejl

@lpher skrev:
sindrejl skrev:
Tja..er vel mer ett spørsmål om bilen din går i det hele tatt det?....er det ikke? :lol: :lol: :lol:
*Host, kremt*

#152395  av @lpher

sindrejl skrev: *Host, kremt*
Sorry about that... :oops: :lol: Klarte ikke å dy meg... :) Regner med at doningen er i 110% stand når vi skal til ACR? :)

For de uinnvidde så har det vært "visse utfordringer" med motoren til Sindre...men nå er vel motorbytte ett faktum så vidt jeg forstår? :)

#152421  av Kilgallon

hva måtte dere betale for supraene?

#152533  av sindrejl

@lpher skrev:
sindrejl skrev: *Host, kremt*
Sorry about that... :oops: :lol: Klarte ikke å dy meg... :) Regner med at doningen er i 110% stand når vi skal til ACR? :)

For de uinnvidde så har det vært "visse utfordringer" med motoren til Sindre...men nå er vel motorbytte ett faktum så vidt jeg forstår? :)
120%! og en stk fattig sindre.. siden jeg har vært uten bil så lenge har jeg lagt opp en alt for stor bestillingsliste med nye deler jeg vil ha :( :P
Motorbytte er dessverre faktum :/

#152595  av Tore

Kilgallon skrev:hva måtte dere betale for supraene?
Ikke alt for mye...billigere enn hos andre importører...