TheStig skrev:5 timer uten pauserNåja! Pass opp for Polisen,vet dem bruker å stå på strekningen.
dca skrev:lang tid tar det å kjøre til acr fra trondheim da? aldri vært der så har litt lyst til å stikke oppover en tur på juni treffet!vi blir MANGE som kjører fra trondheim så du kan joine oss
ikke med supra da dessverre...hvis ikke jeg bytter bil til sommern da!
@lpher skrev:jøss blir mye mkiv.. får ha som mål å se hvor mange supraer jeg kan kjøre ifraTore skrev:Cool
Joda, blir ett mål det, ja! JapanAuto vil prøve å komme med TopSecret-Supraen, og ellers blir det vel de vanlige som har vært der oppe før! Muligens oppe i nesten ti stykk!!!Snakka med Inge Stokvik istad...han har ihvertfall planer om å komme med sin
sindrejl skrev:jeg er klar@lpher skrev:jøss blir mye mkiv.. får ha som mål å se hvor mange supraer jeg kan kjøre ifraTore skrev:Cool
Joda, blir ett mål det, ja! JapanAuto vil prøve å komme med TopSecret-Supraen, og ellers blir det vel de vanlige som har vært der oppe før! Muligens oppe i nesten ti stykk!!!Snakka med Inge Stokvik istad...han har ihvertfall planer om å komme med sin
![]()
@lpher skrev:*Host, kremt*sindrejl skrev:Tja..er vel mer ett spørsmål om bilen din går i det hele tatt det?....er det ikke?
jøss blir mye mkiv.. får ha som mål å se hvor mange supraer jeg kan kjøre ifra![]()
![]()
![]()
@lpher skrev:120%! og en stk fattig sindre.. siden jeg har vært uten bil så lenge har jeg lagt opp en alt for stor bestillingsliste med nye deler jeg vil hasindrejl skrev: *Host, kremt*Sorry about that...![]()
Klarte ikke å dy meg...
Regner med at doningen er i 110% stand når vi skal til ACR?
![]()
For de uinnvidde så har det vært "visse utfordringer" med motoren til Sindre...men nå er vel motorbytte ett faktum så vidt jeg forstår?
Kilgallon skrev:hva måtte dere betale for supraene?Ikke alt for mye...billigere enn hos andre importører...