CS skrev:Bilder ???Jaja her står no el problemene i kø

CS skrev:Lenge siden det var noe oppdattering her.Ser man det, der begynner rørgangen å komme på plass ja. Blir bra detta Christian.![]()
Men endelig begynner den å bli ferdig. Gleder meg som en unge til å prøve den.![]()
alpinelexus skrev:Ganske genial måte og montere intercollern på det der, klødd meg i huet får og monterer en større på min pga støtfangern. Jeg takker veldig får det bilde der!!Hvis du skal montere intercooleren slik jeg har gjort, så må du fjerne rør sløyfen som hører til servoen og du må skjære litt i fangern.
GT4 CS skrev:Hva skjer her da? Er bilen på veien enda? Synes jeg så den ved alnabru her en søndags kveld for noen dager sidenBilen er på veien den, han kjørte den på treffet i sarpsborg 13 mai ihvertfal!
Erlend skrev:husker meget godt da vi var ute å prøvekjørte den da den omsider var ferdig, jeg syntes da at det ble perfekt drag i bilen, og joda det er slik de burde vært, men desverre er ikke is200 verdens letteste bil, men på en annen side så kan man jo plante myyyeeee effekt i de motorene så da begynner det jo å hjelpe.TOYPARTS skrev:KongeErlend skrev:Norges første IS200 med 2JZGTE?jepp![]()
Har lest masse om konverteringa i utenlandske bilblader, det er ikke verdens letteste visstnok. Kommer til å bli en helt rå bil iallefall, kanskje man kan si at det er sånn IS200en SKULLE ha vært
CelicaGT skrev:Respect!!!jepp og et sant helvete med arbeid, da spe3sielt med elektrisk, alle nye biler går med cambus for de som kjenner til elektrisk på biler, og da skal jo alt virke etterpå, denne bilen går med 2stk ecu`er