TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Projekt Lexus IS med 2JZGTE og litt annet

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#132166  av CS

Bilder ???

#133748  av TOYPARTS

CS skrev:Bilder ???
Jaja her står no el problemene i kø :? :?

#154162  av CS

Lenge siden det var noe oppdattering her. :roll:

Men endelig begynner den å bli ferdig. Gleder meg som en unge til å prøve den. :D

Vedlegg
202.jpg
202.jpg (47.29 kiB) Vist 915 ganger
202-(2).jpg
202-(2).jpg (50.98 kiB) Vist 909 ganger
202-(3).jpg
202-(3).jpg (49.29 kiB) Vist 926 ganger
Bilde-201-(5).jpg
Bilde-201-(5).jpg (80.59 kiB) Vist 953 ganger

#154163  av erling

CS skrev:Lenge siden det var noe oppdattering her. :roll:

Men endelig begynner den å bli ferdig. Gleder meg som en unge til å prøve den. :D
Ser man det, der begynner rørgangen å komme på plass ja. Blir bra detta Christian. :D

#154303  av alpinelexus

Ganske genial måte og montere intercollern på det der, klødd meg i huet får og monterer en større på min pga støtfangern. Jeg takker veldig får det bilde der!!

#154304  av alpinelexus

bare et spørsmål.
Kjøler den orginale radiatoren nok får denne motoren, eller skal den byttes. Skal montere noen turboer på is200 motoren og lurer på om jeg må bytte radiatoren.

#154321  av CS

alpinelexus skrev:Ganske genial måte og montere intercollern på det der, klødd meg i huet får og monterer en større på min pga støtfangern. Jeg takker veldig får det bilde der!!
Hvis du skal montere intercooleren slik jeg har gjort, så må du fjerne rør sløyfen som hører til servoen og du må skjære litt i fangern.

Etter det jeg har fått med meg er radiatoren bra nok, så jeg kommer ikke til å bytte den med det først.

#174145  av GT4 CS

Hva skjer her da? Er bilen på veien enda? Synes jeg så den ved alnabru her en søndags kveld for noen dager siden :D

#174150  av Andy_Celica

GT4 CS skrev:Hva skjer her da? Er bilen på veien enda? Synes jeg så den ved alnabru her en søndags kveld for noen dager siden :D
Bilen er på veien den, han kjørte den på treffet i sarpsborg 13 mai ihvertfal!

#174354  av Erlend

Norges første IS200 med 2JZGTE? :shock:

#174499  av TOYPARTS

Erlend skrev:Norges første IS200 med 2JZGTE? :shock:
jepp 8) 8)

#174558  av Erlend

TOYPARTS skrev:
jepp 8) 8)
Konge :D Har lest masse om konverteringa i utenlandske bilblader, det er ikke verdens letteste visstnok. Kommer til å bli en helt rå bil iallefall, kanskje man kan si at det er sånn IS200en SKULLE ha vært :)

#174581  av TOYPARTS

Erlend skrev:
TOYPARTS skrev:
jepp 8) 8)
Konge :D Har lest masse om konverteringa i utenlandske bilblader, det er ikke verdens letteste visstnok. Kommer til å bli en helt rå bil iallefall, kanskje man kan si at det er sånn IS200en SKULLE ha vært :)
husker meget godt da vi var ute å prøvekjørte den da den omsider var ferdig, jeg syntes da at det ble perfekt drag i bilen, og joda det er slik de burde vært, men desverre er ikke is200 verdens letteste bil, men på en annen side så kan man jo plante myyyeeee effekt i de motorene så da begynner det jo å hjelpe.

#174582  av TOYPARTS

CelicaGT skrev:Respect!!! :twisted:
jepp og et sant helvete med arbeid, da spe3sielt med elektrisk, alle nye biler går med cambus for de som kjenner til elektrisk på biler, og da skal jo alt virke etterpå, denne bilen går med 2stk ecu`er