Kjøper kanskje neste uke
Den er pen,men har litt lakkrust

Vedlegg
Ferrari er den rike manns MR2.
Sjå, gul tekst
Sjå, gul tekst

TurboKnut skrev:Fyttikatta for en design det er på første gen Celica. Skam på alle dem som sier at japsene ikke har fine biler. Jeg er jo så gammel at jeg var liten gutt da disse bilene var nye og jeg husker jeg forelsket meg i dem med en gang. Var hos Toyotaforhandleren som 8 åring og spurte om å få brosjyre på dem.Du utviklet god smak tidlig du da
Skal du ha sånn bil du da? spurte selgeren.
Nei - men jeg skal ha brosjyre sa jeg - og den har jeg enda...
En slik bil som er i god stand må du regne med å betale alt mellom 20 og 50 for - alt etter hvor strøken den er.
tojo skrev:Etter det jeg har fått snappet opp er det en 84 modell Carina motor i denne.Er denne bilen ja.Han sa det var skinnseter i den da,men er ikke dette en flådd grevling eller noe som er tredd over setene da? Blir så forbanna når Enkelte ikke gjør noe skikkelig!Trekker det jeg sa til han om å betale årsavgiften på bilen jeg delvis bytter den i grunnet dette.Ikke pga pengene,men for Toyotaen han eier burde vært passa bedre på!motoren er vel grei nok,men han sa 105 hk til meg. Har egentlig hatt nok biler som jeg kjøper i jallastand,koster på 50000 på 6 mnd for så å selge dem kjempebillig(eller for det dem egentlig burde koste)2T(1,6liter) eller evnt 3T(1,8liter)?
Er vel samme bil dette? :
http://www.finn.no/finn/car/object/;pdc ... 5&tot=1121
hmsilset skrev: Har egentlig hatt nok biler som jeg kjøper i jallastand,koster på 50000 på 6 mnd for så å selge dem kjempebillig(eller for det dem egentlig burde koste)Det er i alle fall ikke originale framseter i den. De har hel rygg med nakkepute som en del av seteryggen. De skinnposene der var stygge. Kledningen som har blitt laget under dashbordet var heller ikke akkurat vellykket. Dessuten må du bytte speilene til mer tidsriktige (eller i allefall justere de som står på riktig