TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Treff

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#15397  av Christian

Si ifra da om noen er interessert, så slipper jeg å kjøre til Trondheim for å treffe noen :wink:

#15435  av MR2turbo

Høres jo ut som det hvertfall er noen som er klar for treff, men det har jo ikke vært no kjemperespons akkurat..
Christian.. Jeg har mere tro på et sted ved kysten langs sørlandet, enn Kongsberg, men det er jo sikkert artig uansett hvor vi havner ;)

#15437  av erling

Stemmer for sørlandet. Fantastisk plass på våren/sommeren.. :) Så får vi lokka opp noen galne dansker i samme slengen. :wink:

#15439  av MR2turbo

Enig med deg Erling :)
Men tror at vi må være noen stykker som begynner å planlegge dette i høst, for det tar tid å få alt på plass.. :P
Litt uofisiell drag-racing kunne jo og vært lagt inn i programmet ;) ;)

#16364  av chris

MR2turbo skrev:Enig med deg Erling :)
Men tror at vi må være noen stykker som begynner å planlegge dette i høst, for det tar tid å få alt på plass.. :P
Trenger man politi-tillatelse til sånt tro?

Ellers, jeg er med for planlegging, vi må bare bestemme oss for en tid vi kan prate litt sammen :)

#16412  av MR2turbo

chris skrev:
MR2turbo skrev:Enig med deg Erling :)
Trenger man politi-tillatelse til sånt tro?

Ellers, jeg er med for planlegging, vi må bare bestemme oss for en tid vi kan prate litt sammen :)
hmmm... Politiet bryr seg ikke om man kjører litt drag-race...hvis de ikke vet om det... :twisted:

Skal prøve å få med noen her i området til å være med og.. så kan vi stå for det praktiske evt. For det er litt greit å bo i nærheten av hverandre hvis vi skal ordne forskjellige ting. :P Men når jeg har fått snakket med noen her eller andre som er interresert, så kan vi jo sette en tid for et tlf.møte.. det funker jo godt om alle har "hus-telefon" :)

#16461  av Bjørni

Enig med alle :D
Vi bure få til et treff... jeg kan godt delta i planlegging og gjennomføring.
Etter min mening tror jeg at vi bør få satt ned en gruppe som kan jobbe litt aktivt fremover slik at vi får satt en eventuell dato og sted. Jo tidligere vi får bestemt dette, jo bedre. Folk begynner vel snart å tenke på sommerferie igjen. eller... :D

#16529  av MRQuoc

sommerferien er vel nå snart ?! 8) :D

jeg stemmer for en gruppe med utvalgte mennesker som har ressurser og brenner for dette .. samtidig legger jeg ett kort om at dem får sitt eget lite forum som dem kan dele informasjonen ut tid til annen og oppdaterer resten av memberlist :D

#16530  av chris

MRQ skrev:sommerferien er vel nå snart ?! 8) :D

jeg stemmer for en gruppe med utvalgte mennesker som har ressurser og brenner for dette .. samtidig legger jeg ett kort om at dem får sitt eget lite forum som dem kan dele informasjonen ut tid til annen og oppdaterer resten av memberlist :D
If "ressurser" = "penger" Then "I'm out"
Else "I'm in"

;)

God idè med et lite ekstraforum dedikert til akkurat dette treffet

#16535  av CelicaTurbo

det er mulig å lage et avgrenset område som bare er synlig for en utvalgt gruppe mennesker, er det dette dere er ute etter da for planlegging av et slikt treff så kan det ordnes relativt enkelt her :)

#16540  av chris

CelicaTurbo skrev:det er mulig å lage et avgrenset område som bare er synlig for en utvalgt gruppe mennesker, er det dette dere er ute etter da for planlegging av et slikt treff så kan det ordnes relativt enkelt her :)
Jojo, men campingplass ved sjøen på sørlandet, det frister også ;)

Men alle forslag er jo velkommen såklart!

#16557  av CelicaTurbo

urk, skulle kanskje ha formulert meg litt bedre ja :) "avgrenset område på forumet" altså, ikke noe nudiststrand :)

#16566  av chris

CelicaTurbo skrev:urk, skulle kanskje ha formulert meg litt bedre ja :) "avgrenset område på forumet" altså, ikke noe nudiststrand :)
ah, mistolka litt jeg :D :D :D

Hvor mange det skal være synlig for, kan jo diskuteres da, men kan jo være greit å ha muligheten til å sortere litt, så vi har et lite område som bare omhandler det treffet, og som de som skal være med å lage til, og arrangere, hovedsaklig er brukerne der. hvis du skjønner.

#16578  av MR2turbo

Tror det hadde vært greit med et "lukket område" på forumet til planlegging, ellers så blir det fort for mye innlegg. Er det noe som skal tas opp ang. treff som har alles interresse så kan jo det legges i Treff/møter forumet alikavel ;)

Foreløpig ser det ut som om vi som har meld oss til planlegging er:
-Chris
-Bjørni
-Mr2turbo

Så, Kristian, om du kunne fikset et sånt sted for oss så tror jeg det hadde blitt bra :)

Ellers så må vi nok være et par stykker til..