voltmeter er bare + og -!
oljetrykk mmå du montere en sensor i bunnpanna eller annet egnet sted for og få målt.
FireWalk skrev:redd for det kan bli voldsomt med 3 jeg også, men det er jo mye penere å se på pga den dekker hele stolpen da .
Da trenger jeg egentlig bare eksos temp gauge, A/F ratio gauge, og eller oljetemp gauge eller oljetrykk gauge.. Men syntes det blir litt voldsomt med 3 stk i A stolpen, det sperrer faktisk en del for utsikten til siden der.. så jeg får klare meg med 2, blir vel da A/F ratio og eksos temp eller olje temp..
AeZ_ skrev:har du sett bilder av mitt interiør? jeg har 3.. er nesten litt for mye, men samtidig ganske "rått"FireWalk skrev:redd for det kan bli voldsomt med 3 jeg også, men det er jo mye penere å se på pga den dekker hele stolpen da .
Da trenger jeg egentlig bare eksos temp gauge, A/F ratio gauge, og eller oljetemp gauge eller oljetrykk gauge.. Men syntes det blir litt voldsomt med 3 stk i A stolpen, det sperrer faktisk en del for utsikten til siden der.. så jeg får klare meg med 2, blir vel da A/F ratio og eksos temp eller olje temp..
Men 3 kan vel ikke dekke så mye mer for utsikten enn 2?
AeZ_ skrev:hmm.. Tja, de blir jo ganske langt nede da? den tredje og siste kommer vel såpass høyt opp at den kommer i øye-høyde, og dermed sperrer den vel mer?FireWalk skrev:redd for det kan bli voldsomt med 3 jeg også, men det er jo mye penere å se på pga den dekker hele stolpen da .
Men 3 kan vel ikke dekke så mye mer for utsikten enn 2?
FireWalk skrev:Yepp, fatter ikke hvordan folk kan finne på å kjøpe en så uoversiktlig bil.. og franskmennene skryter av sikre biler..
Kjører av og til en Renault Megane, den har en ganske KRAFTIG A-stolpe... ca 3 ganger så tykk som den på MR2en.. og jeg syntes den er litt ekkel å kjøre pga at man har så dårlig sikt på skrå fremover til siden der, så man blir sittende å virre med hodet frem og tilbake for å få oversikten.. det blir fort litt travelt, spesielt i bykjøring..
derfor vil jeg ikke ødelegge utsikten mer enn nødvendig med MR2en..