Har hatt mongoosen på i 1 sesong nå og er veldig fornøyd med det. Det struper ingenting ved høye turtall og jeg tapte ikke noe moment på lavere turtall kontra originaleksosen. Vil tippe at med katerstatteren så får du en 7-8hk ekstra. Pen lyd ved pådrag og helt grei tomgangslyd. Standstøyen ligger på 90dB ved 4000rpm på tomgang, men det gir en hel del mer lyd fra seg når du kjører. Selve anlegget er bra sveisa og det virker veldig forsegjort, så jeg kan trygt anbefale det.
Raze_r skrev:det skal j gjøre ihvertfall når jeg får effektanlegget mitt... trenger vel ikke kat-erstatter når jeg har svesiset et strakt rør gjennom katten? 
Mener å huske at diametern på mongoose pipen er litt større, så det er mulig den gamle katten din vil strupe litt.
mr_2 skrev:Jeg har det mongooseanlegget,og er kjempefornøyd.
Nice lyd,og ser pent ut på bilen...hadde det ikke vært for det stålgitteret foran potta
Er jeg nødt til å finne frem vinkelsliperen for å fjerne det?
Kan vel bruke vinkelsliper hvis du kommer til, men det vil vel gnistre en hel del. Jeg brukte en elektrisk bajonettsag og sagde den av helt oppe ved bakfangeren (tok ca 5 minutter). Bare husk å ha på rikelig med rusthindrende masse der hvor du kappa etterpå, siden du vil avdekke en hel del metall.