Legger ut noen flere bilder jeg..
Om du ser på bildet ser du at jeg mangler en ramme pga. hulrommet, men det er jo ikke hull rett igjennom da..

@lpher skrev:http://www.toyoshop.nlgnmfr skrev:Link?
EDIT: Har forresten finni den 2 din ramma på nettet også nå i nederlandkoster søren meg 145 euro, mye penger til og me fra utlandet det
gnmfr skrev: http://www.toyoshop.nlVar dårlig med bilder da
Gå først inn på toyota og rot deg fram til corolla greiene... Gå på intriør, så videre på øvrige eller no sånt... Er ikke bilde av den der, men bare les så ser du dobbel din opplegg greier![]()
meeen, synes nesten dere kunne fått tak i de rammene på jobben deres @lpherDa veit jeg nok om en som hadde kommet innom en tur etterhvert
gnmfr skrev:En liten ting til Tim, er selve dvd spillern stasjonær lissom? Så det sto en demo av denne spillern på strandberg i porsgrunn, og der sto det en spiller ved siden av også... Trudde du på en eller annen måte fikk cdane/dvdane inn i selve spillern jeg...Motorisert frontinnmating på den...så ja...cd/dvd'ene mates inn i selve spillern
Hvis det er en stasjonær dvdspiller, hvor har du gjort av den? hanskerommet eller no sånt da? det er jo kjipt
TiM skrev:Sånn! Da er det et år siden jeg har svart her, hehe..Nå skal jeg kanskje redde dagen for et par her, jeg har delnummer på ramma liggans i garasjen hvis du vil ha @lpher, kosta meg 1030 (trur jeg det var) pluss moms for den 2 din ramma, bør være fult mulig å prute ned lit... Du kan bruke samma festene som sto på den gamle ramma, så du slipper å kjøpe disse nye... Bare ta ramma av orginal spilleren så har du de to festene...
Gikk igjennom noen tråder og så min egen![]()
Vil bare si at jeg er like happy over spilleren, og nå skal det bygges skikkelig bilstereo.. Så om @lpher fortsatt lever og gnmfr har noen tips ville det vært sinsykt fint...
Er ute etter nye diskanter, høyttalere i dørene forran og bak.. samt å få bygget inn basskassa i bagasjerommet med bla plexiglass og neon...
Og by-the-way... har ennå ikke fått den siste delen av toyota rundt spilleren, så må nok finne på noe der...(tips?)...
O.T: Har forrestn fått meg 18" chromefelger... så gleder meg til sommern(måtte bare nevne det)...