TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ser etter Double-DIN ramme!!!!!

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

#151459  av Sven

Har en sånn i MR2'en min. Anbefales :D :D :D
Ser meget bra ut 8)

#151474  av TiM

Betalt 1700,- ca for rammer til sammen, så gjorde de hele jobben for 800,- ... men det er jo mulig å prute mer.. :P

Legger ut noen flere bilder jeg..

Om du ser på bildet ser du at jeg mangler en ramme pga. hulrommet, men det er jo ikke hull rett igjennom da.. :D
Vedlegg
DSC00050.JPG
DSC00050.JPG (71.09 kiB) Vist 2294 ganger
DSC00049.JPG
DSC00049.JPG (76.85 kiB) Vist 2174 ganger
DSC00048.JPG
DSC00048.JPG (72.37 kiB) Vist 2180 ganger
DSC00047.JPG
DSC00047.JPG (53.17 kiB) Vist 2189 ganger

#153802  av gnmfr

Synes detta blei fint :D men litt dyrt, og nå har jeg finni ut at jeg må vente siden jeg må få solgt moppa først :? blir anlegg først så får vi sikle videre på detta seinere :D til sommern kanskje :P

men hvordan har du fått ut orginal spilleren og ramma rundt? Skjønner ikke hvordan jeg skal komme til :?

EDIT: Har forresten finni den 2 din ramma på nettet også nå i nederland :wink: koster søren meg 145 euro, mye penger til og me fra utlandet det :lol:

#156917  av TiM

Originalt utstyr er dyrt uansett :( irriterende...
argh.. har fått på plass den siste biten og nå ser det digg ut!!!!! :P

Kan ta bilder om noen er int... har t.o.m fått meg digitalkamera!!! (kameraet til 598,- på Expert, overaskende bra) :p

#156924  av @lpher

TiM skrev: Betalt 1700,- ca for rammer til sammen,
Delenummer hadde vært handy her :D
TiM skrev: så gjorde de hele jobben for 800,- ... men det er jo mulig å prute mer.. :P
Tror vi skal klare den biten rimeligere...om vi har delene for hånden :)

#156925  av @lpher

gnmfr skrev:
EDIT: Har forresten finni den 2 din ramma på nettet også nå i nederland :wink: koster søren meg 145 euro, mye penger til og me fra utlandet det :lol:
Link? :)

#156926  av @lpher

Ahh...almost forgot...så JÆSKLA bra ut foresten! :D

Er det lov å spørre hvor du fikk tak i spillern? :)

#156954  av gnmfr

@lpher skrev:
gnmfr skrev:
Link? :)
http://www.toyoshop.nl

Gå først inn på toyota og rot deg fram til corolla greiene... Gå på intriør, så videre på øvrige eller no sånt... Er ikke bilde av den der, men bare les så ser du dobbel din opplegg greier :wink:

meeen, synes nesten dere kunne fått tak i de rammene på jobben deres @lpher :D Da veit jeg nok om en som hadde kommet innom en tur etterhvert 8)

#157243  av gnmfr

En liten ting til Tim, er selve dvd spillern stasjonær lissom? Så det sto en demo av denne spillern på strandberg i porsgrunn, og der sto det en spiller ved siden av også... Trudde du på en eller annen måte fikk cdane/dvdane inn i selve spillern jeg...

Hvis det er en stasjonær dvdspiller, hvor har du gjort av den? hanskerommet eller no sånt da? det er jo kjipt :lol:

#157309  av @lpher

gnmfr skrev: http://www.toyoshop.nl

Gå først inn på toyota og rot deg fram til corolla greiene... Gå på intriør, så videre på øvrige eller no sånt... Er ikke bilde av den der, men bare les så ser du dobbel din opplegg greier :wink:

meeen, synes nesten dere kunne fått tak i de rammene på jobben deres @lpher :D Da veit jeg nok om en som hadde kommet innom en tur etterhvert 8)
Var dårlig med bilder da :D

#157311  av @lpher

gnmfr skrev:En liten ting til Tim, er selve dvd spillern stasjonær lissom? Så det sto en demo av denne spillern på strandberg i porsgrunn, og der sto det en spiller ved siden av også... Trudde du på en eller annen måte fikk cdane/dvdane inn i selve spillern jeg...

Hvis det er en stasjonær dvdspiller, hvor har du gjort av den? hanskerommet eller no sånt da? det er jo kjipt :lol:
Motorisert frontinnmating på den...så ja...cd/dvd'ene mates inn i selve spillern :)

#157361  av gnmfr

DÃ¥rlig med bilder ja... regner med at det er samma opplegget som den tim har, mer veit jeg ikke :lol:

men bra du mater inn i selve spillern, er det jeg alltid har trudd... Fikk omtrent sjokk når jeg så den greia på strandberg, spurte han i kassa men han hadde overhode ikke peiling og begynte å legge ut om hvor bra de var og hvor dyre de var... For å si det sånn, de var grise dyre der :lol:

#218905  av TiM

Sånn! Da er det et år siden jeg har svart her, hehe..
Gikk igjennom noen tråder og så min egen :D

Vil bare si at jeg er like happy over spilleren, og nå skal det bygges skikkelig bilstereo.. Så om @lpher fortsatt lever og gnmfr har noen tips ville det vært sinsykt fint...
Er ute etter nye diskanter, høyttalere i dørene forran og bak.. samt å få bygget inn basskassa i bagasjerommet med bla plexiglass og neon...

Og by-the-way... har ennå ikke fått den siste delen av toyota rundt spilleren, så må nok finne på noe der... :cry: (tips?)...

O.T: Har forrestn fått meg 18" chromefelger... så gleder meg til sommern :lol: (måtte bare nevne det)...

#219237  av gnmfr

TiM skrev:Sånn! Da er det et år siden jeg har svart her, hehe..
Gikk igjennom noen tråder og så min egen :D

Vil bare si at jeg er like happy over spilleren, og nå skal det bygges skikkelig bilstereo.. Så om @lpher fortsatt lever og gnmfr har noen tips ville det vært sinsykt fint...
Er ute etter nye diskanter, høyttalere i dørene forran og bak.. samt å få bygget inn basskassa i bagasjerommet med bla plexiglass og neon...

Og by-the-way... har ennå ikke fått den siste delen av toyota rundt spilleren, så må nok finne på noe der... :cry: (tips?)...

O.T: Har forrestn fått meg 18" chromefelger... så gleder meg til sommern :lol: (måtte bare nevne det)...
Nå skal jeg kanskje redde dagen for et par her, jeg har delnummer på ramma liggans i garasjen hvis du vil ha @lpher, kosta meg 1030 (trur jeg det var) pluss moms for den 2 din ramma, bør være fult mulig å prute ned lit... Du kan bruke samma festene som sto på den gamle ramma, så du slipper å kjøpe disse nye... Bare ta ramma av orginal spilleren så har du de to festene...

Les her tim:

Ramma rundt kenwood spilleren er slett ikke vanskelig å få tak i, den fulgte faktisk med spilleren din når du kjøpte den (gjorde ihvertfall det for meg)... Er en stor plate som du må skjære dekselene ut av, det er markert hvor du skal skjære til og med.. Jeg har ikke gjort dette enda, så kjører med hulla jeg også... Men har sett mye på det, har bare ikke hatt tid og lyst til å starte enda :P

Hvis du (tim) har rota den bort, eller at den ikke fulgte med, så kan sikkert @lpher skaffe en for deg fra kenwood, ligger oppi pakka til de nye ;) Toyota kan ikke skaffe disse lenger, de kunne før, men han fyren som har hjelpi meg hele veien påsto at de var gått ut av produksjon ;)

#219340  av TiM

Ã…h? jeg fikk ikke med noen plate... usj
@@@@@@@@@lpheeeeeeer!!! jeg vil ha plate!!!! hehe :P

Gått ut av prod?! why?! sjekt å ha vel? rare toyota hehe