er enig i at forsiktighet ved såpass mye trykk er på sin plass.. 
og funkes: Du har gjerne delvis korrekt: sprekk i slanger før turbo vil gi mager blanding pga at motoren drar inn umålt luft, mens sprekk etter turbo vil gi mager blanding ved cruising og fet blanding mens turboen trykker..

og funkes: Du har gjerne delvis korrekt: sprekk i slanger før turbo vil gi mager blanding pga at motoren drar inn umålt luft, mens sprekk etter turbo vil gi mager blanding ved cruising og fet blanding mens turboen trykker..
- Kristian - grunnlegger ts-ogn (tidligere mr2-ogn)
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet