mobz187 skrev:Ja ja, det blir det mer sparing daer det ikke en på forumet her som selger en i god stand til relativt lav pris da?.... har sååååååååå lyst på en celica nå......

mobz187 skrev:Ja ja, det blir det mer sparing daer det ikke en på forumet her som selger en i god stand til relativt lav pris da?.... har sååååååååå lyst på en celica nå......
mobz187 skrev:Ja, den siste falt mer i smak. For ringe i morra å høre...st202 er finere enn de eldre, men cs'en går som fy![]()
hvis jeg skal ha Celica så må det bli den fra 94+++ .. syns ikke de andre er så veldig fine, men smaken er som baken.
mobz187 skrev:så nettopp på tyske biler, var en god del Gt'er der.da kan du jo importere gjennom en importør?
kanskje det lønner seg å importere, men blir bare redd av svindel man hører om hele tia... men men den her var jo fin : http://www.mobile.de/SIDcZmSznS0t7pOVqA ... 1198517664&
richeros skrev:vet om en kar i danmark som har en 1.8l med turbo. han har tatt på to toppakninger og kjører rett i underkant av 0.9bar. kompresjonen er ca 9/1 en plass. han drar ut nesten 200hk. Dette har han kjørt ca 15000km uten problem. I danmark skal de ha ca 20000kr for jobben og deler.hørtes intresant ut med den danske bilen som hadde ettermontert turbo!
Har selv hatt en 1.8l, mener den gikk ganske greit jeg da. Men det går aldri godt nok så jeg byttet til en 2.0l; angrer ikke en dag
Personlig hadde jeg ikke kjøpt en 1.8l med ettermontert turbo....
Hadde jeg hatt samme valget idag hadde jeg uten tvil valgt en gt4.