jeg har en svart 93mod RHD NA Automat stående som går ganske billig. den har kun gått 37.000km. pris 65.000,- 

#80 Castrol Supra
+++
+++
OutCold skrev:Er det billigere å kjøpe deler i utlandet..blir det toll eller moms eller andre kostnader utenom frakt?JA. Det er billigere å kjøpe deler i utlandet.
OutCold skrev:Ok...litt mye på en gang men la meg prøve å organisere det:Svar på spørsmål 3 er JA!
1. Hvordan er det med lakkering hvis jeg vil kjøpe til ett styling sett eller ba enkelte deler fra body kits?pusser jeg da bare ned de delene og sender også de til lakkering sammen resten av bila?
2.hvordan er det med strøm på en bil uten motor?..da har jeg vel ingen mulighet til å kjøre elekstriske tester som med dashbord belysning å andre deler som drives med strøm?..
3.mk4 motor i mk3? mulig?
tojo skrev:Blir nok oss det ja, er i gang vi, venter på motorOutCold skrev:Ok...litt mye på en gang men la meg prøve å organisere det:Svar på spørsmål 3 er JA!
1. Hvordan er det med lakkering hvis jeg vil kjøpe til ett styling sett eller ba enkelte deler fra body kits?pusser jeg da bare ned de delene og sender også de til lakkering sammen resten av bila?
2.hvordan er det med strøm på en bil uten motor?..da har jeg vel ingen mulighet til å kjøre elekstriske tester som med dashbord belysning å andre deler som drives med strøm?..
Men krever endel tilpassing å nye deler.Har vært gjort endel ganger før(bla USA,Nederland og Japan)
Lykke tilhvem blir den første i Norge? Toyparts? eller.....
OutCold skrev: Hvordan fungerer det når jeg skal registrere bila da..blir det driitdyrt å få skilt på den? la oss si jeg har en 87`Supra med ca 400 hk. Hvilke avgifter/gebyr/tillegg ser jeg på da?Om du skal registrere den med 400hk...så kommer det nok utvilsomt til å svi ja
OutCold skrev: Ok...litt mye på en gang men la meg prøve å organisere det:Du vil nok ha de lakkert samtidig antar jeg...så man får samma fargenyanse på alle deler
OutCold skrev:Om du har ett batteri i bilen...og gjerne en lader påkoblet..så vil vel det la seg gjøre
OutCold skrev:Se "Toyparts" svar
@lpher skrev:[Om du skal registrere den med 400hk...så kommer det nok utvilsomt til å svi ja
OutCold skrev: Dvs også si jeg bør regge den "orginal" for så å jobbe med performance etterpå? og jeg burde ikke sette inn deler jeg ikke kan "ta av" og sette på orginal grunnet at jeg burde gjøre motoren stock før evt. statlige kontroller?Jag skal ikke fortelle deg hva du bør gjøre
Dvs også si jeg bør regge den "orginal" for så å jobbe med performance etterpå? og jeg burde ikke sette inn deler jeg ikke kan "ta av" og sette på orginal grunnet at jeg burde gjøre motoren stock før evt. statlige kontroller?Vil bare minne om at hvis du gjør noe slikt, så ikke bry deg å forsikre bilen mer en ansvar. Alt annet er jo bortkastet penger!