ulyd i suben ved høyt volum, hva kan dette skyldes? Kan det være at kassen ikke er tett? Jeg har bygd en trykkammerkasse på 42liter. Elementet som står i er Pioneer Ts-w305c. 

soltec skrev:hei, den subben har eg og, den trives bedre ved et lavt kasse volum (lukket kasse ca 24-30L) eg har et volum på 27 l, funker som bare det, at en vrenger seg kan og skyldes at du har brukt feilt matriell, men ser ut som mdf plater du har brukt. kan og være at forsterkeren ikke er riktig innstiltkan være spilleren din som står på "loud" eller har feil bassinstillinger, kan være forsterkeren som er for dårlig eller feil innstillinger, og kassa di er alt for stor.. skal være små kasser, eventuell må du lage en "port"
soltec skrev: skal ikke ha noe med forsterkeren å gjøre,Nja...om forsterkeren er for liten..så vil du få slike symptomer
denne subben er utrolig lettdreven.
soltec skrev: Må være feilt kasse volum.Nåhh...
Gt-4-Ever skrev:PG Octane-R 5:01 driver den.Kjenner ikke til denne jeg...men PG pleier å levere varene de...så da kan vi vel avskrive "for liten forsterker" ihvertfall
Gt-4-Ever skrev: Står på hjermmesiden til Pioneer at det skal være 42 liter.Mener å huske at det var noe sånt ja