TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• bergens treff

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#160576  av kennethx

Bilde fra tidligere treff på bontlabo :)
Vedlegg
skolten.jpg
skolten.jpg (474.67 kiB) Vist 428 ganger

#160600  av daniel

James skrev:Bare for å komme med et forslag... Hva med på toppen av Fanafjellet :)
Tror det kanskje kunne ha blitt bra!

toppen var fanafjellet hadde vert bra ja, men då må vi nesten ha været med oss...

#160603  av tommis

daniel skrev:
James skrev:Bare for å komme med et forslag... Hva med på toppen av Fanafjellet :)
Tror det kanskje kunne ha blitt bra!

toppen var fanafjellet hadde vert bra ja, men då må vi nesten ha været med oss...
Veret må være bra ja. Er det ikke litt ugunstig for lave biler opp på parkeringsplassen der?

Laguneparken er det jo fint å stå...

#160612  av Mr2 Mk2

Er jo en mulighet å finne på noe også,f.eks gokart er vel noe som kunne være av interesse?? :)

#160620  av daniel

e vel bare en humpete grusplas på fanafjellet ja.. e parkeringshuset i laguneparken åpen om søndagene då?? den på vestkanten e ivertfall åpen..

#160629  av James

daniel skrev:e vel bare en humpete grusplas på fanafjellet ja.. e parkeringshuset i laguneparken åpen om søndagene då?? den på vestkanten e ivertfall åpen..
hmm... ja kanskje. Men tror det skulle ha gått! Er vel ingen som har sååå lave biler at di ikke kan parkere.. :) Er jo asfalt der også... Di laveste bilene kunne ha stått på asflaten...
Gokart hadde ikke vert dumt... Kan jo kombinere Gokartkjøring med et biltreff! Først møtes alle på et sted, så kjøre kolonne ned til Gokartsenteret! Det hadde vert kult det! :D

#160633  av tommis

daniel skrev:e vel bare en humpete grusplas på fanafjellet ja.. e parkeringshuset i laguneparken åpen om søndagene då?? den på vestkanten e ivertfall åpen..
Tror det er bom ved innkjøringa til Living i Lagunparken, men det er ikke noe problem. Det er bare å kjøre forbi Clas Olson og nedover så kommer du rett til parkeringplassen :wink:

#160641  av Mr2 Mk2

tommis skrev:Tror det er bom ved innkjøringa til Living i Lagunparken, men det er ikke noe problem. Det er bare å kjøre forbi Clas Olson og nedover så kommer du rett til parkeringplassen :wink:
og det er ulovlig å oppholde seg der utenom åpningstidene.!

#160652  av ure

Hadde vert morro med et tilig treff siden været er så bra... noen som er enig? Bare sånn å treffes å preike litt tenker jeg på...

#160655  av GT_rider

ja..kan ta turen eg..viss det kun er ett sånt lite rteff..så stemmer eg for bontelabo denne gangen og. er jo greit m plass på baksiden der.:)

men har som sagt ikke Toyota lengre:(

#160665  av Kjelliken

så vist været holder kan vi treffes neste søndag en plass???
Er det det som er planen gutter.. eller en liten kolonne tur eller noe slikt..

?????? :? 8)

#160666  av doffy

Kjelliken skrev:så vist været holder kan vi treffes neste søndag en plass???
Er det det som er planen gutter.. eller en liten kolonne tur eller noe slikt..

?????? :? 8)
Kan vel bare møtes en plass, er jo ikke noe særlig temp ute selv om det er finvær, gjøre noe stort ut av det kan vi vel ta når det blir varmere i været? Kan godt gjøre noe ut av det og, skal ikke være partypooper :P
Hvis været holder seg og jeg ikke skal noe annet er jeg med om en uke ja :D

#160739  av daniel

eg e med på en liten sammenkomst på søndag, hvis det e fint vær.. men vi må jo bli enige om et sted.. bontelabo e sikkert greit det.. på vestkanten kan vi jo være selv om det kommer litt nedbør og.. ser no det

askøyværinger?? kolonne fra kleppestøkaien??

#160821  av Kjelliken

8) ja normalen er vel og samles på essoen før turen til over broen. så det er en god plan. Hva med tre fire tiden ??? :roll:

#160833  av kennethx

blir bare vinterbil på meg, men det er nå toyota :lol:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7