TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• bergens treff

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#161456  av Kjelliken

8) siden du sier 3-4 tiden på bontelabo blir det 3 fra kleppestø så kommer vi innn midt mellom 3 og 4 heehhehehhee :D

#161459  av jonny on the spot

Må jo ikke glemme meg... Kjøre fra essoen kl 15.00 søndag26 mars 2006 :wink:

#161605  av daniel

I be there..

#161775  av MacGyver

men hvor er egentlig dette bontelabo ? er det der som danske og engalnds båtene går i kai ?

#161819  av doffy

MacGyver skrev:men hvor er egentlig dette bontelabo ? er det der som danske og engalnds båtene går i kai ?
jepp ;)

#161869  av TOYPARTS

er vel ikke umulig at jeg tar meg en tur med mk2 supraen da :wink: :wink: nå er jo det meste klart.

#162278  av 240 z

det kan jo hende jeg dukker opp med mk 2 supraen også.

#162671  av tommis

Jeg må dessverre melde pass. Supran min blir ikke klar til søndag :x
Det viser seg at jeg mangler en liten eksosbit som er på euro-spec men ikke på jdm-turboene :!: :?: :?: :!:
Den er bestilt fra japan, men det vil ta omlag 2uker før den er her!

Må sikkert ha ny downpipe å :evil:

#162672  av James

Jeg må også melde pass!
Bilen min er heller ikke klar før om 1-2 uker...

#162769  av TOYPARTS

jeg og må melde pass, min motor er litt veeeeeeeeeeeeeldig syk, hmm lurer på hva den grå oljen i min nybygde motor er for noe. :( :( :( :(

#162774  av doffy

Hvor mange som egentlig kommer nå da?

Jeg blir med hvis det fremdeles er aktuellt for nok folk ;)

#162796  av MacGyver

eg hadde nå tenkt å ta turen, men spørs jo hvor mangen andre som har tenkt den tanken da..

#162822  av kennethx

hallo, går nå ann å komme selv om godbilen ikke er klar, min står uten motor. Svingte likegodt nedom forrige søndag og for å sjekke forholdene jeg. Fint vær var det i allefall :)

#162878  av daniel

eg kommer.. det sies at været skal holde seg, så det blir vaske dag på søndag 8) .. men håper det kommer noen folk..

#162898  av doffy

daniel skrev:eg kommer.. det sies at været skal holde seg, så det blir vaske dag på søndag 8) .. men håper det kommer noen folk..
FÃ¥r en tier hvis du vasker min og :lol:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7