Det lar seg vist ikke gjøre å høre på fornuft her, da det ser ut til at det er å hause opp/sure ned stemninga som er hovedformålet....jeg vil derfor si dette:
Det kan nok stemme at RF ikke har plukka hjem så mange verdensrekordpokaler i de siste 2 åra..men hva betyr egentlig det? ...når det ikke er konkuransesubber som diskuteres her?
Så hvorvidt RF ikke innehar nok verdensrekorder akkurat i skrivende stund eller ikke er revnende likegyldig...da det er "normale" subber tråden i utganspunktet omhandler...og ikke konkuranse-subber
Så...for de som vil ha det med teskje....konkuransesubber...og "vanlige"subber...til og med de som er mynta på SPL....er 2 helt forskjellige ting...oki?
..og å begynne å snakke om DD etc. når gutten etterspørr max guffe for minst mulig dough....blir nok litt feil
Da er nok mitt forslag adskillig mer relevant...da jeg faktisk svarte på noe han lurte på...albeit...med den forskjellen at han i utgangspunktet hadde avskrevet RF fordi det var for mainstream..men men...sånn er det 
Det kan nok stemme at RF ikke har plukka hjem så mange verdensrekordpokaler i de siste 2 åra..men hva betyr egentlig det? ...når det ikke er konkuransesubber som diskuteres her?

Så...for de som vil ha det med teskje....konkuransesubber...og "vanlige"subber...til og med de som er mynta på SPL....er 2 helt forskjellige ting...oki?

..og å begynne å snakke om DD etc. når gutten etterspørr max guffe for minst mulig dough....blir nok litt feil