Supra2JZ-GE skrev: hei igjen alle sammen, på supraens interiør er det ett matt tynt belegg som en kan skrape av med fingrene, er det en måte å fjerne dette på uten å skade interiøret??? har tenkt å lakke det i bilens farge.....
I og med at denne mod'en allerde var utført på min bil når jeg kjøpte den så har jeg nødvendigvis ikke hands-on experience om dette...men jeg har sjekka opp litt rundt det
For de uinnvidde..så er det snakk om den delen av dashbordet som vender mot sjåføren som er belagt med "vulanisert gumnmi" eller no sånt

..og dette skal vistnok være a pain in the ass å få av...
Ser ut til at det er tidkrevende ihvertfall...acetone/tynner (FORSIKTIG her så du ikke smelter plastikken i samma slengen!) eller lignende for å få av det grøvste...så må det grovpusses helt ned til plastikken....og deretter finpusses til det er plettfritt....også grunnes og lakkeres
Mitt ser ut til å være ganske proft utført...men det tåler ikke allverden...så det eldes fort...dessverre

Så jeg kommer nok heller til å kjøpe 97+ panelene istedet...i lys grått istedet...og ser ut til å tåle mer enn 93-96-panelene